Историята

Snohomish County LST -1126 - История

Snohomish County LST -1126 - История


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Окръг Снохомиш

(LST-1126: dp. 4,080 (f.) 1. 328'0 ", b. 50'0", dr. 14'1 "; s. 11,6 k. (Tl.); Cp;. 119; a. 4 40 мм; cl. LST 1081)

Окръг Снохомиш (LST-1126) е определен на 16 ноември 1944 г. от Chicago Bridge & Iron Co. от Сенека, Илинойс, като LST-1126; стартира на 9 февруари 1945 г. и излетя от Сенека на 23 февруари, за да отплава по реките Илинойс и Мисисипи до Ню Орлиънс. Там на 28 февруари 1945 г. е въведен в експлоатация LST-1126, командващ лейтенант F. C. Helm, USNR.

Между 1945 и 1960 г. LST-1126 е разположен в западната част на Тихия океан осем пъти. Първата й обиколка там е през април 1945 г., когато тя заминава за Ню Орлиънс, преминава Панамския канал, спира в Сан Диего Сиатъл и Пърл Харбър, преди да продължи на запад. Продължавайки пътуването си, тя посети атола Ениветок; Пристанище Апра, Гуам; Сайпан и Окинава. В края на септември тя се присъедини към окупационните сили след Втората световна война в Китай. Работейки край западното крайбрежие на САЩ извън Сан Диего, когато не е в западната част на Тихия океан, LST-1126 се завръща в Далечния изток през 1948, 1953 г., през зимите 1945-55, 1957, 1958 и 1959-60. LST също направи три линии за снабдяване с DEW Line до Аляска през 1949, 1950 и 1953 г. Това беше на 1 юли 1955 г., точно след завръщането й от четвъртото й разполагане в западната част на Тихия океан, че LST беше наречена Snohomish County (1926).

Постоянното назначение на ескадрила LST в Йокосука, Япония, направи развръщането на окръг Снохомиш през 1959-60 г. последно до ескалацията на войната във Виетнам. До 1964 г. тя работи от Сан Диего и прави два круиза по MidPac през 1961 и 1962 г. Вторият круиз е в подкрепа на операция „Доминик“, поредица от ядрени тестове. След приключване на тази задача тя се върна към нормалните операции по брега на Тихия океан.

През 1965 г. американското натрупване във Виетнам започва сериозно. Съответно, нуждата от поддържащи кораби нараства и окръг Снохомиш отново се връща в Далечния изток. Тя прави обичайни обиколки (пет до седем месеца наведнъж) през 1965, 1966 и 1967 г. През 1968 г. тя е изпратена на разширено разгръщане, което приключва едва през пролетта на 1970 г., точно преди извеждането й от експлоатация. При всяко от тези последни разполагания LST направи веригата от Япония до Виетнам до Субик Бей във Филипините. В по -голямата си част тя превозваше мъже и доставки от американски бази в Япония и Филипините до Виетнам; макар че понякога получаваше други назначения, по-специално една с речни операции през 1968 г. Имаше и пристанища за посещение като Хонконг; и Keelung и Kaohsiung, Тайван, където войната може да бъде забравена. Както и в миналото, Snohomish Country възобнови нормалните операции, учения, тренировки и поддръжка в и около Сан Диего, когато не беше разположен в Далечния изток.

На 22 април 1970 г. окръг Снохомиш се връща в родното си пристанище WestPac, пристанище Апра, Гуам и преминава през инспекция и проучване. Обявена е за негодна за по -нататъшна морска служба. На 1 юли 1970 г. тя е изведена от експлоатация във Военноморската станция, Гуам, а името й е заличено от списъка на ВМС. През януари 1971 г. нейният корпус е продаден на Chin Ho Fa Steel and Iron Co., Ltd. от Тайван за бракуване.

Окръг Снохомиш (LST-1126) е награден с осем бойни звезди за служба във Виетнамската война.


Окръг Еверет и Снохомиш, Вашингтон, Изследователски ресурси

Докато се ровя в по -новата история на семейството си, окръг Снохомиш и Еверет, Вашингтон и околните райони изиграха огромна роля не само в моя живот, образование и култура, но и в няколко клона на семейството ми, особено на Запад и страни на Knapp.

Семейството Уест дойде от Мичиган, за да влезе в северозападната част на Тихия океан, оцелявайки в лагери за груба сеч в началото на века. Семейство авантюристи, те пристигнаха на „Мейфлауър“ и пренесоха „#цивилизацията“#8221 в онова, което стана Съединените щати. Макар и да не оставя огромно влияние върху окръг Снохомиш, моят дядо Хауърд У. Уест охранява тихоокеанските северозападни води в морето и вътрешността си през целия си живот, служейки на новия USS Аризона 15 години преди Пърл Харбър, отглеждайки децата си в Марисвил и по -късно в Фарът на петък Харбър и умира като охрана за язовира на шеф Джоузеф.

Семейство Кнап на майка ми беше принудено от депресията да напусне любимия си, но бедността и борбите в дърводобивната общност на Тейлър Рапидс, Уисконсин, за западното крайбрежие, търсейки по -добър живот. Не знаейки нищо освен сечта, те се присъединиха към лагерите за дърводобив в Орегон, докато пожар унищожи и малкото, което им бе останало. Те се преместиха в пустинята на окръг Снохомиш, за да работят във фермата за марули Frye в Монро, след това екипите за дърводобив, пронизващи пътища през гористите планински подножия, за да построят това, което сега е Old Highway 2.

Двама от братята Кнап се ожениха в семейство Елуел, потомци на вожд Сиатъл. Робърт Кнап остана със съпругата си Евелин Елуел (от Чарлз Елуел и Лора Стилман) в езерото Стивънс. Лойд се ожени за Айрин Елуел и се премести в Източен Вашингтон. Уейн Кнап се оженил за семейството на Odell на Snohomish, друго семейство на ранни собственици на къщи, сливащо коренните американци още повече с имигрантските бели.

Свекърът капитан Елуел наема Робърт и Уейн на влекача, началник на Скагит, маневриращ трупи през коварните водни пътища на реките Снохомиш и Скагит и Пюджет Саунд. Когато пътищата се отвориха, товарът се премести от водните пътища и двамата братя Кнап си намериха работа като охранители в държавния затвор Монро. Скоро Уейн се премести в Сиатъл, като се изкачи до началника на охраната на Boeing.

Окръг Снохомиш има дълга история, която се връща към коренните американци. Еверет, Вашингтон, изигра роля и в двете световни войни като защитено пристанище за Тихия океан. Съвсем наскоро оръдие от Първата световна война беше открито в Кларк Парк в Еверет на Ломбард авеню, макар и не загубено в смисъл изгубено за историята, но изчезнало от парка в мистерия над 10 години. Намерен е в зона за поддръжка на парка, забравен и игнориран. Градът сега се опитва да измисли как да възстанови и/или защити тази една детска площадка за себе си и децата, за да се изкачим и да се преструваме, че се борим с врага долу в залива.

Летище Пейн Фийлд е кръстено на пилот през Първата световна война, а заводът на Боинг в Мукилтео, югозападно от Еверет, продължава да бъде една от най -големите сгради на един етаж в света, както и основен двигател на световната икономика и транспорт система. Заливът Порт Гарднър, веднъж пълен с трупи, дръпнати в подножието на планината Пилчук и в целия окръг Снохомиш, все още е останал от останките на хартиената фабрика, част от това, което извади Еверет от Голямата депресия, когато сечта изсъхна. Сега тя е потъмнена от новото яхтено пристанище и военноморска база в съседство.

Еверет беше пресечен път за транспорт във всички посоки. От морето до планините на изток през магистрала 2, по -късно допълнена от магистрала Северни каскади, свързваща северозападната част на района с Източен Вашингтон през проходимите периоди от годината. На север се намира Ванкувър, Канада, по Interstate 5, а на юг, по същата магистрала, се намира индустриалният град Сиатъл и сочи отвъд чак до Мексико.

От най -ранните години Еверет и окръг Снохомиш изиграха решаваща роля в живота на коренните американци, тъй като те бяха събрани заедно и преместени в резервата Тулалип, където живеят не индианците от Тулалипи, а точка земя, считана за отпадъчна земя от правителствените служители заедно калните апартаменти на Port Gardner Bay и Puget Sound. Днес той е домакин на едно от най-популярните казина и хотели в щата, предлагайки популярни имена в развлеченията и непрекъснати хазартни игри и бинго за всички.

Има толкова много история за разкриване в Еверет и окръг Снохомиш, както за мен, така и за семейството ми. Докато Еверет, Вашингтон, има своя собствена страница в Уикипедия, препоръчвам ви да отделите време, за да прочетете Mill Town: A Social History of Everett, Washington, от най -ранните й начала по бреговете на Puget Sound до Tragic and I (Washington Papers) от Norman Х. Кларк, за да научите повече за този невероятен регион и неговата история.

Google има завладяваща хронология на историята на търсенията в Еверет, Вашингтон. Малко подвеждащо е, че има Еверет, Масачузетс и много хора, наречени Еверет като собствено и фамилно име, и много препратки към Джордж Вашингтон, за когото щатът е кръстен, и Едуард Еверет от Вашингтон и Джордж Вашингтон история, така че резултатите от 1760 г. се отнасят до публикувани статии по тези несвързани теми. Въпреки това, има някои исторически скъпоценни камъни в препратките, публикувани в мрежата, обхващащи бунтовете в Белингам през 1907 г., които по -късно мигрираха в затвора в Еверет, клането в Еверет (трудов спор, който стана смъртоносен през 1916 г.), пожара в съда през 1909 г., съобщенията на компанията и новини, продажби и развитие на имоти, много некролози, биографии, правителствени документи и др.

Едно съкровище, което открих чрез търсенето в хронологията на Google, беше съобщение в Архива на новините за Големите езера и#038 Seaway Shipping за септември 2007 г .:

В събота, 19 септември 1891 г., в 11:00 ч., Параходът за китобои CHARLES W WETMORE напусна Филаделфия, Пенсилвания, натоварен с материали за изграждане на пилочна фабрика, топилна компания за корабостроене и корабостроителница за новия град Еверет, Вашингтон. Нейният капитан беше капитан Джоузеф Б. Хейстингс и тя имаше екипаж от 22 души.

Една от главните улици в Еверет, по която е живял моят прадядо, Пери Уест, е Уетмор. Не знаех, че на този човек е кръстен параход и как това име е пробило път в историята на Еверет.

Ето списък с някои от историческите обекти, които открих онлайн и които помагат да се разкаже историята и историята на района.


HistoryLink.org

Племето Snohomish съставлява най -голямото индианско население в този окръг. Те живееха по бреговете на Пюджет Саунд от Топлия плаж до Ричмънд Бийч и покрай река Снохомиш до Монро. Stillaguamish (Stoluck-wha-mish) е живял както по северните, така и по южните разклонения на река Stillaguamish, близо до днешния Станууд Skykomish (Skai-wha-mish), по протежение на река Skykomish, сега Султан и северно от Index the Sauk- Suiattle (Sak-ku-me hu) в района, който сега е Darrington и Snoqualmie (Suqualmoo) близо до днешните Дювал и Монро. Племената говореха лушутски, повечето използваха северния диалект и следват традиционния цикъл на риболов, лов и събиране.

Hibulb (също hibulob или Hebolb) беше тяхното основно село. Разположен на северния край на днешния полуостров Еверет, Hebolb е ориентиран както към река Snohomish, така и към залива Port Gardner. Часовник от кедър защитаваше селяните срещу воюващи племена.

Европейско и американско проучване

Британският капитан Джордж Ванкувър (1757-1798) кацна на плажа на юг от Хеболб на 4 юни 1792 г., претендирайки региона на Пюджет Саунд за крал Джордж III и назовавайки близките места, включително Пюджет Саунд, Порт Гарднър Бей и Порт Сюзън Бей. Ванкувър не отбелязва река Снохомиш, но записите на залива Хъдсън я изброяват през 1824 г. като „Синахамис“. Реката е класирана като „Tuxpam“ от експедицията на правителството на САЩ на Чарлз Уилкс (1798-1877) през 1841 г. Настоящата форма „Snohomish“ датира от американското крайбрежно проучване от 1854 г.

На 22 януари 1855 г. губернаторът Исак Стивънс (1818-1862) и 81 племенни водачи се срещнаха в Пойнт Елиът (сега Мукилтео), за да подпишат договор между регионалните племена и правителството на САЩ. Шефът на Snoqualmie Patkanim (ок. 1808-1858) представлява групите Snohomish, Snoqualmie и Skykomish, като отписват земите си в замяна на пари, права за лов и риболов и резервация, създадена в Tulalip. Френският католически свещеник, отец Юджийн Казимир Шируз (1821-1892), е назначен в Тулалип през 1856 г., създавайки мисията на Света Ана и правителственото училище-интернат.

Ранно бело селище

Селището в залива Тулалип от 1853 г. е описано като родно място на окръг Снохомиш. Пионерът на остров Уидби Джон Гулд (1823-1900), ловецът на Хъдсън Бей Питър Гутре (1804-1875) и Джехиал Хол залагат искове по залива Тулалип (сега част от резервата Тулалип). Чарлз С. Филипс (1824-1867), който ръководеше пощенска служба за кану, и пионерът от Сиатъл д-р Уесли Чери (? -1854) се присъединиха към Гулд при създаването на компанията Tulalip Mill Company и започнаха работа с дъскорезница с вода. Хол е предоставил достъп на вода, земя и дървен материал до земята си в замяна на партньорство в мелницата. Предприятието е краткотрайно: Чери е убита от индианците на следващата година и на това място е създаден резерватът „Тулалип“.

Надявайки се да овладеят вълненията в Индия след договора, компания I, първи полк от доброволци на територията на Вашингтон, под ръководството на полковник Исак Ибей (1818-1857) беше изпратена да построи крепост на река Снохомиш. Мъжете се качиха на шхуната Траск през ноември 1855 г. и са теглени от парахода Пътешественик до малък остров начело на Ebey Slough, на около миля югоизточно от Лоуъл. Тук мъжете издигнаха сурова сграда от кедрово дърво и я кръстиха „Форт Иби“. Те се оттеглиха от мястото в началото на 1856 г. след безпроблемна зима.

През 1860 г. федералният митнически служител в Порт Таунсенд Морис Х. Фрост (1804-1882) построява магазин и салон в Мукилтео и убеждава Джейкъб Фаулър (1837-1892) от Ebey’s Landing да се присъедини към него като бизнес партньор. Пионер Емори К. Фъргюсън (1833-1911) разгледа възможностите по река Снохомиш и в крайна сметка се установи на това, което щеше да стане Снохомиш Сити. Фъргюсън премества сглобяема къща на това място и става постоянен жител през 1860 г. Неговият малък дом стои и до днес.

Тъй като населението се разраства, местните заселници подават петиции до териториалния законодателен орган за разработване на отделен окръг, а окръг Снохомиш, първоначално част от островния окръг, се формира на 14 януари 1861 г. Мукилтео става временно седалище на окръга, докато изборите през юли го преместват в Снохомиш.

Богатите земеделски земи и лесният достъп до вода привличат стопани на домакинства, а заселванията също започват в Лоуел, Монро, Станууд и Едмъндс. С наближаването на държавността на Вашингтон, Snohomish City беше културният, финансов и политически център на окръга. Малката общност сега включваше училище, библиотека, научна колекция и дори общество Атенеум. През 1876 г. журналистът Елдридж Морс започва да издава уважаван териториален вестник, наречен Северната звезда.

През териториалните години на Вашингтон полуостровът, който ще стане Еверет, е регистриран предимно от компании, привлечени от старите му дървета и близостта до мелниците в Порт Гембъл и Утсалади. Около дузина стопани и собственици на къщи избраха и това място.

През 1862 г. затворникът Денис Бригъм (1807-1887), чифлиран на брега. Erskine D. Kromer (1836-1885) дойде да наниже телеграфни линии, остана, взе претенция за имение, ожени се за жена от брега Salish и започна да отглежда семейство. Същата година Джейкъб (1837-1916) и Дейвид Ливингстън (1830-1913) нанесоха развитие на брега (днешния парк Harborview, Еверет) и го нарекоха Западен Ню Йорк. Докато братята Ливингстън продадоха само няколко лота, те построиха и управляваха първата в страната окръжна дъскорезница. На следващата година Леандър Тейлър и Кларънс Бейгли отвориха магазин на мястото на Hebolb и построиха шлюпа Ребека. До 1870 -те години Мукилтео се похвали, че разполага с пивоварната Eagle, както и първата консервна фабрика за риба във територията на Вашингтон.

Железницата, Златната треска и Еверет

Окръг Снохомиш нараства, както и целият северозапад на Тихия океан, с пристигането на железопътната линия. На 4 юли 1889 г. Джоузеф Пиърсал удари злато и заложи иск в Монте Кристо. Това привлече търсещите в района и помогна за утвърждаването на плановете за развитие на индустриален град в залива Порт Гарднър.

Надявайки се, че Голямата Северна железница първо ще докосне приливни води тук, дървосекачът на Такома Хенри Хюит-младши (1840-1918) убеди инвеститорите от Източното крайбрежие, включително Джон Д. Рокфелер (1839-1937), да инвестират в града, който трябваше да стане Еверет. С парите на Рокфелер в комбинацията скоро се присъединиха и други спекуланти, убедени, че начинанието на Рокфелер не може да се провали. Така се формира компанията Everett Land, а работниците започват да разчистват земята през лятото на 1891 г.

Икономиката на Еверет е развита около четири основни индустрии: ковачница, топилна фабрика, заводи за китове и хартиена фабрика в Лоуъл. Но сребърната паника от 1893 г. спря бума и Рокфелер продаде интересите си. Когато националната икономика се подобри през 1899 г., притежанията на компанията Everett Land Company бяха прехвърлени на компанията за подобряване на Everett, финансирана с пари от железопътния магнат Джеймс Дж. Хил (1838-1916). Скоро Еверет имаше много мелници за дървен материал и керемида, железария, корабостроителни предприятия, пивоварна, мелница за брашно и консервна фабрика на брега. Компанията за подобряване изгради и градски паркове и театър.

Ожесточени противоречия относно местоположението на окръжния център се появиха между установения град Снохомиш и новоизбухналия град Еверет. Този спор бушува от 1894 до 1897 г. чрез публични гласувания, обжалвания и съдебни решения. И двете страни заявиха за нередности при гласуването. Еверет става седалище на окръг през 1897 г.

Труд, управление и прогресивни

До 1910 г. се изчислява, че една пета от населението на Еверет е била заета в мелниците, където условията на труд са опасни и с продължителност на часове. Железопътните линии и сечта носят еднаква опасност. Синдикатите придобиха ранна, солидна база в Еверет. Когато първият брой на Трудов вестник е публикуван в Еверет на 26 февруари 1903 г., вестникът изброява 31 профсъюза с общо 2500 членове в град, чието общо население е около 10 000 души. Готвачите и сервитьорите, работниците в пералнята и синдикатите включиха жени в своите редици.

Шефовете на мениджмънта и дървения материал бяха силни противници на профсъюзите, а окръг Снохомиш стана благодатна почва за спорове по трудови въпроси. Говорителите на сапунбокса бяха често срещани, особено в Еверет, където имаше много прогресивни, дори социалисти. Държавният сенатор Джон Кембъл (1880-1924), прогресивен от Еверет и а Трудов вестник мениджър, прие законопроект за 8-часов работен ден за жените във Вашингтон през 1911 г. Журналистката Анна Агнес Малей (1872-1918) пристигна в Еверет, за да редактира социалистическия вестник, Общността, и остана достатъчно дълго, за да се кандидатира за губернатор на щата Вашингтон през 1912 г.

Индустриалните работници по света (IWW или Wobblies) получиха силна подкрепа в лагерите за дървен материал в окръг Снохомиш. Както един логър от старо време го изрази в интервю от 1974 г. „Почти трябваше да се присъедините“ (Wardell). В Еверет обаче един се присъедини към опасност. Членовете на IWW бяха включени в черния списък и не можаха да си намерят работа в мелниците. Когато тъкачите на керемиди от Еверет започнаха стачка заради заплатите, Wobblies дойде в подкрепа. Събитията завършиха на 5 ноември 1916 г. в клането в Еверет, трудова конфронтация между IWW и окръжните законодатели, която остави двама депутати и поне пет Wobblies мъртви, с още десетки ранени.

Първата световна война до 1929 г.

Първата световна война разби надеждите на радикалите и окръг Снохомиш твърдо подкрепи военните усилия. Преобладаващата икономика в момента беше дървен материал, със 130 мелници за дървен материал и чакъл, включително Weyerhaeuser, Clough-Hartley, Jamison, Index-Galena, Sultan Railway and Timber, Rucker Brothers Mill, Puget Mill Company (Pope and Talbot) и Merrill & Ring Logging . Земетресението в Токио през 1923 г. стимулира бум на дървесина в северозападната част на Тихия океан, извеждайки региона от рецесия и подхранвайки развитието, което продължи до срива на фондовия пазар.

Земеделската база на окръг Снохомиш също нарасна с добавянето на мандри и ферми за яйца. Alderwood Manor е създаден, когато компанията Puget Mill продава 5 акра площи и построява демонстрационна ферма за яйца и птици. Арлингтънската кондензария започва през 1921 г. и работи до края на 50 -те години.

Голямата депресия на окръг Снохомиш

През тежките времена на 30 -те години на миналия век правителствените доклади посочват окръг Снохомиш като един от най -нуждаещите се окръзи на щата. Дървесната му икономика се срина. Мелниците се затварят и рестартират, само за да се затворят отново. Окръг Снохомиш побърза да се подреди за държавна помощ, издадена чрез Националния закон за възстановяване на промишлеността (NRA), Администрацията за напредъка на строителството (WPA) и Корпорацията за опазване на гражданите (CCC).

Големите проекти включват разширяване на горския парк на Еверет, нова публична библиотека в Еверет, гражданска аудитория в Еверет и окръжно летище, началото на Пейн Фийлд. Работниците на CCC построиха големи лагери в Дарингтън, Султан и Индексирайте охранителните офис сгради на Verlot в Index, Barlow Pass, Bedal и Suiattle River и създадоха Монте Кристо Ranger District.

Вашингтонски политици

През 20-те и 30-те години на миналия век се наблюдава възход на жените политици, включително Алис Кер (1858-1949), която стана кмет на Едмъндс през декември 1925 г., три месеца преди Берта Найт Ландес (1868-1943) да встъпи в длъжност като кмет на Сиатъл.

Републиканският собственик на мелницата Роланд Х. Хартли (1864-1951) от Еверет стана губернатор през 1924 г. и изкара два проблемни мандата. Монрад К. Уолгрен от Еверет (1891-1961) е избран за представител на Камарата на представителите на САЩ през 1932 г. Кандидатствайки като нов дилър на демократите, Уолгрен е преизбран за още три мандата в Камарата, след това за един мандат като американски сенатор през 1940 г., а след това служи като 13 -ти губернатор на щата Вашингтон. Може би най -влиятелният политик от окръг Снохомиш беше демократът Хенри М. Джаксън (1912–1983) от Еверет, чиято кариера в Конгреса продължи от 1940 г. до смъртта му през 1983 г.

Втората световна война и следвоенният растеж

След бомбардировките над Пърл Харбър, гражданите на Еверет охраняват крайбрежието си, като първо наблюдават на смени от върха на сградата на Медицинския стоматолог в града. Компанията Everett Pacific Shipbuilding and Drydock Company, управлявана от Pacific Car and Foundry of Seattle, започва военно производство на брега на Everett през 1942 г. Everett Marine Ways, корабостроителницата Carl E. Edlund и корабостроителницата Stanwood, сключени договори за строителство на кораби за флота като добре. Летището в Арлингтън се превръща във военноморска база, осигуряваща Grumman Fighters за обслужване в Тихия океан. Boeing Aircraft Company управлява два завода за сглобяване на самолети в Еверет, в които работят предимно жени. През 1943 г. Пейн Фийлд е превърнат във военна база.

След Втората световна война растежът в северозападната част на Тихия океан бързо свързва селските райони и малките градове. Строителството на магистрала свързва Станууд, Снохомиш и Монро с Еверет, Сиатъл, Такома и Белингам. И градове като Едмъндс, Брайър, Удуей, Маунтлейк тераса и Линвуд се разшириха, задушавайки останалото от Медоудейл и имението Олдървуд. Границите на Ботел се преместиха на север от окръг Кинг. Ограничен от полуострова си, Еверет се разшири на юг. The Еверет Хералд започва своето Бюро в Южния окръг през май 1954 г. Дървесината все още доминира в икономиката, но сега дървосекачите използват преносими дъскорезници и камиони за лесно транспортиране на трупи за фрезоване.

Присъствието на Боинг

През 1967 г. Boeing започва изграждането на завод 747 близо до Paine Field на Everett, като по този начин инициира бърз растеж на населението в окръга. Малкият град Мукилтео претърпява незабавни промени, когато е изградена стръмна железопътна линия през Японския залив от Големия Северен коловоз в стария град Мукилтео до завода на Боинг.

На жителите беше казано, че новата индустрия ще бъде „доказателство за рецесия“, но скоро Boeing пострада в тежките времена в цялата страна, които започнаха през 1970 г. Boeing продължава да има добри и лоши времена, но остава най -големият отделен работодател в окръга.

Последните десетилетия

Въпросите на растежа доминират живота на града и окръга от 70 -те години на миналия век. Голяма част от земеделските земи на окръга са продадени за недвижими имоти, а някога странните пътища са се превърнали в магистрали с номера вместо имена. Когато през 80 -те години на миналия век беше планирано вътрешното пристанище на Еверет флот, се сформира група граждани, които да се противопоставят на тези планове. Но уволнението на 300 работници на Weyerhaeuser и обявяването му за закриване на операциите в Everett събраха гласоподавателите, за да подкрепят в голяма степен военноморската станция Everett, която беше посветена през 1994 г.

Еколозите са успели да запазят важни влажни зони и естествени местообитания в окръга, а през 2006 г. окръжният уебсайт може да се похвали с устие на река Снохомиш, което поддържа 350 вида птици, бозайници и растения. Въведена е нова окръжна програма за спасяване на оставащите земеделски земи и открито пространство, а окръжното правителство насърчава програма за възстановяване на сьомга от река Снохомиш, за да спаси намаляващата популация от риби.

През 2006 г. окръг Снохомиш е една от най-бързо развиващите се общности в Съединените щати. Икономиката му е комбинация от технологии, аерокосмическа промишленост, базиран на услуги бизнес, строителни занаяти и туризъм. Окръгът е дом на три федерално признати индиански племена, Stillaguamish, Sauk-Seattle и Tulalip. Tulalips (първоначално Snohomish, Snoqualmie и Skykomish) станаха проспериращи от своите казино и начинания с недвижими имоти. Те планират да разширят казиното, да добавят още магазини, хотел и дългоочакван племенен музей.

Boeing в момента е на вълна на просперитет. Lynnwood планира да разреши 35-етажни сгради, а Snohomish се бори да приспособи необходимия растеж, като същевременно запази своя селски и исторически характер на нощувка със закуска. Еверет, чието население е 101 100 души през 2006 г., има монументални планове, които включват преориентиране за развитие с висока плътност в централния бизнес район и крайбрежието. Въпреки тези промени, все още има силно селско усещане в много от по -малките градове на окръг Снохомиш, като Индекс, Гранит Фолс, Арлингтън, Верлот и Дарингтън. Посетителите не трябва да пътуват далеч, за да стигнат до някои от най -живописните зони за отдих на щата Вашингтон.

Планината на Белия кон от Дарингтън

Пощенска картичка с любезното съдействие на публичната библиотека на Everett

Окръг Снохомиш, Вашингтон

С любезното съдействие на Министерството на земеделието на САЩ

Монте Кристо, 1896 г.

С любезното съдействие на колекцията Камерън/Линдгрен

Гимназия, Снохомиш, 1900 -те години

Дърводобив в квартал Вагнер, окръг Снохомиш, 1900 -те години

С любезното съдействие на публичната библиотека на Everett (Neg. 0212)

Фарът Мукилтео (Карл Лайк, 1906 г.), 1908 г.

Снимка от Робърт Дж. Йънг, с любезното съдействие на Еверет Публична библиотека (Neg. 0212)

Дърворезна Клоф-Хартли, Еверет, 1915 г.

С любезното съдействие на публичната библиотека на Everett (Neg. JMills-Clough-Hartley)

Ледников басейн, окръг Снохомиш

Пощенска картичка с любезното съдействие на публичната библиотека на Everett

Еверет бряг, ок. 1900 г.

Пощенска картичка Учтивост Публична библиотека на Еверет

Ден на договора, Тулалипски индиански резерват, 1914 г.

Снимка от J. A. Juleen, Учтивост Еверет Публична библиотека (Neg. JTreatyDay-9)

Работи Прогрес Администрация засаждане на дървета, Forest Park, Everett, ок. 1935 г.

С любезното съдействие на публичната библиотека на Everett (Neg. 1178)

Mount Index и магистрала Stevens Pass, 1940 -те

Административна сграда, Държавен реформатор, Монро, 1940 -те години

Мост Линкълн, река Стилагуамиш, Арлингтън, 1900 -те години

Хартфордската източна железопътна кола пред Big Four Inn, Big Four Mountain, началото на 30 -те години


USS Snohomish County плава на уебсайт на бивш моряк

Надуйте ме, преди бяхме известни. Имаше кораб, наречен USS Snohomish County (LST 1126).

Подчинен офицер от 3 -та класа Calhoun & ldquoBuddy & rdquo Benton служи на кораба от 1953 до 1957 като помощник по електротехника и rsquos. Роденият в Южна Каролина обича този отдавна изчезнал кораб. Той каза, че се надява някой ден да намери котва или камбана, която да постави в музей, за да почете този съименник на окръга.

Много кораби -амфибии като окръг Снохомиш са построени през този период, но никога не са били наименувани и са били изведени от експлоатация след Втората световна война, след което са продадени или дадени на други страни, каза той.

По време на Втората световна война, каза Бентън, беше решено, че е необходим нов тип кораб за десантна война. Построени са над 1000 танкове за десантни кораби. Много от тях са използвани при инвазията на Деня на 1944 г. в Нормандия, Франция.

Бентън, който беше на 19 години, когато се качи на борда, състави история на кораба, който служи през Втората световна война и Корейската война. Ето някои акценти:

1954: Корабът направи четвъртото си пътуване до западната част на Тихия океан.

1955: 1 юли 1955 г. е обявен за USS Snohomish County (LST 1126). Това беше първият път, когато танковете на десантните кораби получиха имена.

Дан Бейтс / The Herald

1956: Извърши петото си турне в западната част на Тихия океан.

1957: Напуска родното си пристанище Сан Диего и се насочва към Япония.

1958: Домакин на коледно парти за сиропиталище в Куре, Япония.

1959 г .: Пристанищните посещения включват Сасебо, Японския залив Субик, Филипините и Чин Хай, Корея.

1960: преминава обучение по амфибия в Сан Диего.

1961: Участва в операция Greenlight, една от най -големите съвместни операции на Западното крайбрежие.

1962: Транспортирани доставки до полигон за изпитване на атомна бомба. Макар и на километри, някои моряци успяха да видят последиците от ядрените експлозии на Коледния остров.

1963: Транспортирани 24 750 тона морски и армейски превозни средства и оборудване и 6600 войници и изпарени 12 177 мили, без да се пропусне нито един ангажимент.

1964: Връщане от Хавай, връщане към натоварен график на местни операции.

1965: Окръг Снохомиш започва първите си операции във Виетнам през март, доставяйки морските пехотинци в Да Нанг.

1966: Обслужван в Япония, Хавай, Китай и Виетнам.

1967: Избран от командира на военноморската помощна дейност за участие в първоначалното плажуване на танкове за десантни кораби в басейна на река Куа Виет близо до Донг Ха, Виетнам.

1968: Посещение на Нюпорт, Орегон, посрещане на 2500 посетители на борда по време на Деня на лоялността.

1969: Повече време във Виетнам, Япония и Филипините.

1970: На 28 февруари окръгът USS Snohomish отпразнува своята 25 -годишнина от непрекъснатата служба.

На 22 април 1970 г. корабът тръгва от Япония за Гуам в последното си пътуване. При пристигането си в Гуам окръг Снохомиш е обявен за негоден за море. Той е изведен от експлоатация на 1 юли 1970 г. и е продаден за скрап на Chin Ho Fa Steel &Iron Co. Ltd., Тайван.

& ldquoВ ВМС няма танкове за десантни кораби ", каза rdquo Бентън. & ldquo Последният е подарен преди няколко години. & rdquo

Изследванията на Benton & rsquos са достъпни на http://lst1126.com. Той би искал уебсайтът му да бъде свързан с уебсайта на Snohomish County и секцията за история на rsquos, така че хората да могат да научат за кораба, каза той.

През юни в окръг Уитфийлд, щата Джорджия, артефакти от USS Whitfield County ще бъдат предоставени на група, която планира да покаже корабната и rsquos камбана, модел и нейната история.

& ldquoСъс сигурност би било хубаво, ако окръг Снохомиш би направил нещо подобно, каза rdquo Бентън.

Вероятно е твърде късно да вземем камбаната или котвата, но можем да запазим паметта на кораба и rsquos.


HistoryLink.org

Snohomish, разположен в окръг Snohomish, е малък град с 9 000 жители, живописно разположен на склона на северния бряг на едноименната си река. Течаща на северозапад, река Снохомиш започва на шест мили нагоре по течението при сливането на реките Снокуалмие и Скайкомиш, близо до днешното Монро, и завършва на около 12 мили надолу по течението, където се влива в залива Порт Гарднър (част от Пюджет Саунд) между Еверет и Мерисвил. Името Snohomish City е използвано за първи път на платката от 1871 г., която се присъединява към западните и източните претенции на Union Avenue, след това на три блока. („Snoh-“ [Sdhub-] може да е свързано с думата Lushootseed за човек [мъниче]. Суфиксът „–omish“ означава хора в Lushootseed, езикът, който се говори от Snohomish и други местни хора в района.) Поселници предявява искове от двете страни на реката през 1859 г., мислейки, че трафикът по нов военен път ще се изплати добре за услугата за преминаване на ферибот. Не трябваше да бъде. Instead, a steady increase in steamship service brought loggers and supplies to camps up and down the river, followed by family farmers. Snohomish grew to become the economic and cultural center of the county, and served as county seat for 36 years (which it lost to Everett in 1897). Since 1973, a 26-block area has been listed on the National Register of Historic Places.

Geography and Early History

Stretching from present-day Everett to Snoqualmie Falls, some 60 miles to the south, Glacier Lake Snohomish drained through the Redmond Delta approximately 14,000 years ago, and the Snohomish, Snoqualmie, and Skykomish rivers were incised into the valley floor. The town site is located on a low-elevation landform known as the Getchell Hill Plateau, flanked by the Snohomish Estuary to the west, the Pilchuck outwash channel to the east, and the Snohomish River Valley to the south. The river valley is wide and flat, created through thousands of years of glacial movement and flowing meltwater, and bounded by morainal hills with steep sides -- often described in scientific literature as a "bathtub."

The river itself is characterized by meander arms and oxbow lakes, which developed as the river flooded and changed course within the expansive valley. Hunter-fisher-gatherer sites identified along the Snohomish and Pilchuck rivers indicate human habitation beginning as early as 8,000 years ago. However, the sea level did not stabilize in the Puget Sound region until around 5,000 years ago at that time salmon runs and shellfish beds became established and could be eventually harvested.

On January 22, 1855, Chief Pat Kanim (ca. 1808-1858), representing the Snohomish, Snoqualmie, and Skykomish peoples, made his mark on the Treaty of Point Elliott, just below that of Chief Seattle. With that mark, the three bands agreed to exchange their lands of thick forests, threaded with the three major rivers bearing their names, for cash, and a reservation of land called Tulalip.

First Settlers

One by one, Egbert H. Tucker (1833-1912), Heil Barnes (1828-1910?) and Edson Cady (1828-?) were the first white men recorded as making the 12-mile journey up the dark river that parted the thick forests of giant Douglas-firs and western red cedars. Their mutual goal was to reach the mouth of the Pilchuck River, with the intention of staking claims on both sides of the Snohomish River. This location, where the Pilchuck drains into the Snohomish, was determined by reading rudimentary maps back in the south sound settlement of Steilacoom. Steilacoom was the site of the oldest military fort of the territory, established in 1847. There a group of frontier businessmen drew together over the prospect of providing a ferry service across the Snohomish River for the recently funded military road heading north to Fort Bellingham. The imagined site for the ferry crossing was identified on a later map published by the United States Surveyor General as the Kwehtlamanish Winter Village.

Edson Cady, for reasons lost to history, decided to establish a landing several miles downstream instead, either because of the established Indian camp or because the new site was a better location for a ferry crossing. In any event, Cady applied for a post office permit with the name “Cadyville,” which today is called Cady Landing, a popular boat launch for recreational fishing. Cady also established a trail heading east, eventually crossing the North Cascade Mountain Range at a location still known today as Cady Pass.

Heil Barnes, at the same time, staked a claim for Emory C. Ferguson (1833-1911) adjacent to Cady’s to the west, where he assembled a small, pre-fabricated cottage on a high bank facing down river, close to where it stands today as a private home, handsomely restored. Built by Ferguson in Steilacoom, the cottage was disassembled and shipped north aboard the side-wheeler Ranger No. 2 in the spring of 1859. Apprenticed as a carpenter in the place of his birth in in Westchester County, New York, Ferguson arrived a year later aboard the same side-wheeler with enough supplies to establish a store.

Meanwhile, across the river, Tucker sold his claim to John Harvey (1828-1886) from England via Seattle. With the outbreak of the Civil War in 1861, the Regular Army abandoned both Forts Steilacoom and Bellingham and government funding for the military road dried up, leaving only a muddy trail through the woods stopping at the river’s edge on the south bank. There would be no immediate need for a ferry. Tucker was probably relieved that he got even $50 for his claim after all, Harvey had just received $2,000 for his lakefront claim on the future Lake Washington, and it had been destroyed in the 1856 episode of the treaty wars known as the “Battle of Seattle.”

All of the Steilacoom investors pulled out of the deal except Ferguson -- who went on to become a popular after-dinner speaker with his stories about the founding of Snohomish City, and the county. In an extemporaneous speech given in 1889, Ferguson told his audience that Snohomish County was created "because there were more politicians than there were counties and the matter was adjusted by making another county instead of killing some of the politicians” (Dilgard).

Snohomish County was established on January 14, 1861, when it was separated from Island County, but it was not until July that the votes for the location of the county seat went Ferguson’s way, and he returned from Mukilteo with the county records in his vest pocket, making his little cottage overlooking the river the first county courthouse. The settler population was 49 men and 0 women. But by the time Ferguson built and opened his Blue Eagle Saloon in 1865, Mary and Woodbury Sinclair had purchased the Cady claim and established a store of logging supplies across the steep path to the river.

Mary Low Sinclair (1842-1922), daughter of John and Lydia Low, was one of the youngest members of the Denny Party that arrived at Alki Point in 1851, only 11 years old and now she was the first white woman to take up residence in a riverside landing that was “a small clearing in unbroken timber,” to use her words, and still referred to as Cadyville up and down the river.

River travel settled this place. There were no roads in early Snohomish, only winding, muddy paths cut through the woods. Ferguson reminisced in an interview later in life about his first trip upriver in 1860:

“The Snohomish River was at the time a very weird place, the trees along the banks with their long branches extending out over the river, in many places meeting, with long strings of moss hanging from the branches, which nearly shut out the sunlight” (Dilgard).

The authors of River Reflections (Vol. 1) list the names of 69 steamships that answered the call to move both passengers and freight -- and the mail! The idiosyncrasies of the ships, the personalities of their captains, and the moods of the river were reported on extensively in the newspapers. And if column inches of ink in the Северна звезда (est. 1876), and later The Eye (est. 1882) were tallied up, the sternwheeler Nellie would come out the favorite.

First Plat and First School

In 1868, Emory C. Ferguson married Lucetta Morgan (1849-1907) from Olympia, Washington, and three years later, they platted their claim, giving streets running east-west a number, and the north-south-running avenues a letter whereas, the following year, Woodbury and Mary Sinclair, named the avenues of their eastern claim after trees. Three months later, on June 5, 1872, Woodbury B. Sinclair (1826-1872) died of unknown causes, leaving Mary to raise two children whose estate now owned half of the newly named city. Her first official act as guardian of the estate was to donate three acres that bordered along the Pilchuck River for the city’s first cemetery formally governed by an association (today the site is suspected to have been a well-established Indian burial ground).

Mary is reverently remembered as the “mother” of Snohomish Schools for opening her home as the first classroom and donating land for the first schools. In 1869, the county superintendent paid Miss Ruby Willard $188.59 for three months of school held in the Sinclair home for some 20 students ranging in ages from 4 to 21. Since many of the children attending school in her home were of mixed marriages, it follows that Mary Sinclair became proficient in the indigenous language and dialects, so much so, that she was often called upon to translate for visiting government officials and reporters. For example, in 1920, when a reporter from Seattle’s Post-Intelligencer called on Snohomish’s most famous Native American resident, Pilchuck Julia, Mary Sinclair went along as translator. The resulting article estimated Julia’s age to be about 80 years: "[S]he is very energetic, cultivates her garden, fishes in the Pilchuck river, and regularly walks to Snohomish, a distance of nearly two miles.” Julia died in 1923.

Atheneum Society

Shortly after Snohomish was officially named and a school begun, a meeting was held “to organize what was one of the most unique and noteworthy literary associations in the early history of Washington territory” (Whitfield). Most likely, the inspirational leader of the Atheneum Society was Dr. Albert C. Folsom (1827-1885), a former army surgeon with experience in the Civil War, who, now in his 40s, arrived in town with a scientific collection of more than 100 fossils, gems, and bones plus, it seems, the first doctor of Snohomish County arrived with a broken heart from a failed marriage back in Wisconsin -- so it was explained upon his death in a moving elegy written by his friend Eldridge Morse (1847-1914), who looked upon Folsom, with his two degrees from Harvard, as a mentor.

Morse, a young lawyer from the Midwest, just happened to fall into a conversation with Ferguson in Seattle, which resulted in him moving his young family to the riverside settlement to become its first lawyer. A month later, Folsom arrived in town, and within two years, the first doctor and the first lawyer of early Snohomish produced the first handwritten newsletter of the Atheneum Society, which continued on a twice-monthly basis for a year and a half and led to the founding of the first newspaper, The Northern Star, in 1876.

Society members also pooled their private collection of books to establish the county’s first lending library, then embarked on the ambitious plan to build a two-story building, named the Atheneum, to house their collection of some 300 books, Folsom’s scientific specimens, and a grand meeting hall on the second floor. The women of early Snohomish supported this vision by somehow purchasing an upright piano, the first one in the city, which is still available for use to this day at the local library.

Snohomish Logging Personalities

The first board milled at the first mill in Snohomish was ceremoniously used in the Atheneum building. The Bennett & Witter Mill began operation on the Pilchuck River in 1876. Ferguson was an owner for a short while but sold it to his father-in-law, Hiram D. Morgan (1822-1906), and the mill was in business well into the new century as the Morgan Brothers Lumber and Shingle Mill.

Isaac Cathcart (1845-1909) most likely arrived in town following a footpath through the forest rather than by steamship. A large-framed Irishman, recently from Michigan, who immigrated in 1864, Cathcart had been working in the county since 1869, felling trees in isolated logging camps. He arrived in town four years later with enough money saved to build the Exchange Hotel at the west end of town. It stood across the street from the unfinished Atheneum building, which he eventually purchased from the suddenly bankrupt society, renaming it the Cathcart Opera House. By 1890, Cathcart owned his own logging business, a store on the first floor of his opera house, and several large farms. He served as county treasurer, eventually becoming the richest man in the county.

The Blackman Brothers -- Alanson, Elhanan, and Hyrcanus -- filed for bankruptcy in Bradley, Maine, and migrated west with their wives -- Elizabeth, Francis and Ella -- to the rich Snohomish River Valley of the new Washington Territory, where the stories of the giant trees must have seemed like tales from the bible. They established their first logging camp around 1875 on Stillaguamish Lake, which today is ringed with expensive homes for the most part and renamed Blackman Lake to honor the first family of Snohomish’s lumber industry. Their first mill was located at the river, west of Avenue D, an easy walk from the lakeside camp.

This mill is where they began cutting shingles with Elhanan’s invention of a tripper shingle machine, in which a carriage holding a block of cedar is tripped by a rachet action, moving the block in and out from the saw, creating a shingle with each pass. Within two years, the mill was producing 10 million shingles a year. The brothers introduced the first drying kiln, used to reduce the weight of the lumber. A dried bundle of shingles, for example, weighs 60 pounds less than a bundle of green ones, and the fact of lower freight charges only increased the popularity of Snohomish’s red cedar shakes on the East Coast.

And to get the huge cedar logs out of the forest, Alanson and Elhanan invented a steam-powered logging engine capable of pulling several loaded log trucks on wooden tracks -- tracks that were quick to install over uneven terrain, and proved very popular with logging operations as far south as Olympia. Hyrcanus, the youngest brother, kept the books and involved himself in the civic affairs of the new town, wining the first election for mayor of the newly incorporated city in 1890 -- receiving 218 votes to Ferguson’s 164.

Hyrcanus died in the home he built at 118 Avenue B in 1921, just a few months after his 37-year-old son Clifford was taken by the 1919 flu epidemic. Eunice, Hyrcanus's and Ella’s only daughter, lived in the home with her husband, Dr. William Ford. Eunice survived William by many years. She died at her daughter’s home in California, but not before agreeing to sell the family home to the newly formed Snohomish Historical Society in 1970.

In Everett's Shadow

The Seattle Вестник reported in 1884 that Snohomish was an old town of about 700 inhabitants, with a two-story courthouse, a new sawmill producing 20,000 feet of lumber each day, one good school building, six saloons, and one church (and that church had a bell). Products as listed by the Вестник were “fruit, logs, hay and skating rinks” -- there were two. When the first train pulled into the new Snohomish station on Lincoln Street four years later, the city boasted a million dollar economy -- fourth largest on Puget Sound.

On May 23, 1888, the four-star, three-story Penobscot Hotel opened and that date should be remembered as the beginning of Snohomish’s life in the shadow of a young town growing to the west. The harbor town was founded by men bringing money from the east -- the same money that paid for their individually heated rooms, the largest one facing 1st Street -- and the men named their nascent town after one of their sons, Everett. Ten years later, in 1897, Snohomish lost the county seat to the ambitious new town following a bitter, three-year contest of civic wills fought in smoky backrooms, voting booths, and the courts, until finally the records were moved to Everett in the middle of night using 37 horse-drawn wagons.

By the beginning of the new century, the handsome courthouse, built of brick from Snohomish’s own brickyard, found new life as the Snohomish High School. It was filled with the sounds of bells and laughter for the next 30 years until it had to come down. The historic first city on the river continued to grow as a logging and agriculture center, while quietly thankful perhaps that it had been spared the worst of urban growth about to arrive via Eisenhower’s National System of Interstate and Defense Highways.

E. C. Ferguson’s son, Cecil, and Cecil's wife, Clara, founded the Ferguson Canning Company in 1914 to take advantage of the excellent fruit-growing conditions of the climate and soil. However, the fruit-growing season is short, so the company expanded to preserve in cans corn, smoked fish, and even clams. Innovations continued as Emory A., then his brother Burdett, joined the company, so that by the time the Seattle World’s Fair came around in 1962, they were ready with a new item called “Puget Sound Air” -- a legal canning of air -- sporting an unique label, and now a prized collectors’ item.

Noble Harvey, son of John who took possession of the claim on the south bank in 1860, established a family-owned airfield in 1945, which the family still operates as Harvey Airfield. Noble had a long tradition of firsts beginning with his birth as the first boy born to white parents. In 1911, Nobel purchased the first automobile in the county, the same year he hosted the first airplane flight. Fred J. Wiseman, who held the record for a sustained flight of more than six minutes, arrived by train with his Curtiss-Farman-Wright biplane, billed as the “Fastest Machine in the World” -- once it's unloaded and reassembled of course. Wiseman’s flight in Snohomish was cut short by rain-soaked, fabric-covered wings and it ended in a muddy but safe nose-dive after reaching only 60 feet in altitude. The amazing machine was repaired, continued to break records, and is currently hanging in the Smithsonian Postal Museum as the first plane to carry the mail.

In the late forties, the Poier Motors building at 1105 First Street collapsed into the river due to a foundation compromised by repeated flooding. For some 15 years, the block-long row of brick storefront buildings sat empty, boarded up, until the city planners found some urban renewal funds to study the future of the historic downtown core. The architect’s fancy drawings were finally presented at a citywide meeting on October 21, 1965, and it proposed tearing down the old buildings, opening up the south side of First Street to the river, and remodeling the remaining buildings to give Snohomish the look of an up-to-date riverside mall. The Planning Commission rejected the proposal. Community feelings were probably summed up in one sentence from an editorial in the Snohomish County Tribune that read, “Snohomish hasn’t sunk that low, yet.”

Historic Snohomish Today

This was the same year, 1965, that Snohomish began its growth north by annexing the southern section of the Bickford Corridor named after Bickford Avenue, which in turn is named in honor of the family owned Ford dealership initially located on 1st Street, a block west from Poier’s Chevrolet store. On the eve of Snohomish celebrating 150 years since its founding, the city’s first super shopping mall, Snohomish Station, will open on this road, five miles north of the river on the site of a former gravel quarry. A second high school to the south will be open by then, alongside a new elementary school to serve a school-district population of more than 40,000 students.

And it was the late sixties, after the boarded-up buildings on 1st Street were finally torn down and the riverside park was created in their place, that a group of citizens met in the basement of the 1910 Carnegie Library to start a historical society. This led to the first appointment and election of two women to the city council, Anne Eason and Ione Gale, who successfully supported the society’s proposal to establish Snohomish’s Historic District. Since 1973, a 26-block area has been listed on the National Register of Historic Places Snohomish was the first city government of the county to pass an ordinance establishing such a district. This also led to the establishment of the Design Review Board.

The recently organized Historic Downtown Snohomish organization is working with the national Main Street Program and collecting assessments to re-energize what was once the heart not only of the city but of Snohomish County as well. Today the Snohomish River continues to rise and fall with phases of the moon and drainage of the North Cascade Mountain Range 60 miles to the east, just as each generation walking the River Trail (completed in 2006) will come to understand the river as the gift of nature that created the city of Snohomish.

Henry M. Jackson Foundation

Snohomish River, downriver looking west, with town of Snohomish on north bank, ca. 1885

Photo by Horton, Courtesy Snohomish Historical Society, (Image No.FS028)

Snohomish River Trail (completed April 2006), looking west, Snohomish, 2007

Photo by Warner Blake, Courtesy Snohomish Historical Society.

Modified 1855 Government Land Office map showing homesteads, Snohomish City

Courtesy Bureau of Land Management

Snoqualmie Chief Patkanim (ca. 1808-1858), ca. 1855

Photo by George N. Moore, Courtesy MOHAI (SHS1679)

Ferguson's Blue Eagle Saloon (l.), Sinclair/Clendenning store (r.), Snohomish City or Cadyville, 1865

Photo by Sammis, Courtesy Snohomish Historical Society (Image SG002)

Snohomish looking north across the river, 1884

Photo by Palace Floating Gallery, Courtesy Everett Public Library (Image No. 0169)

Sternwheeler Nellie, Ferguson's Wharf with Cathcart's Exchange Hotel behind, Snohomish, 1877

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No.BO008)

Bruhn and Henry merchants warehouse, located on site of Ferguson's Wharf, Snohomish, ca. 1900

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. FS017)

Snohomish River ferry, looking south, ca. 1885

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. RI-005)

Ferry Alki, first steamship built for river travel, ca. 1885

Photo by Horton, Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. BO001)

Celebrating harvest at John Harvey's hops barn, Snohomish, 1884

Courtesy Mike Barnhart and Donna Harvey

Emory and Lucetta Ferguson plat, Shohomish, filed 1871

Courtesy Everett Public Library

Woodbury and Mary Low Sinclair's plat, Snohomish, 1872.

Courtesy Everett Public Library

Avenue D at 2nd Street, Snohomish, 1885

Photo by Horton, Courtesy Snohomish County Museum

1st Street looking east at Avenue D, Snohomish, ca. 1885

Photo by Horton, Courtesy Snohomish County Museum

Snohomish Atheneum (1876), pictured here after it was sold to Isaac Cathcart, Snohomish, ca. 1878

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. FS029)

Cover of handwritten newsletter, The Shillalah, Snohomish, 1874

Courtesy UW Special Collections (Athena Papers, acc. 4601)

Eldridge Morse

Courtesy Noel Bourasaw, SkagitRiverJournal.com

Blackman Brothers logging operation, Snohomish, ca. 1880 г.

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No.LG053)

Lithograph, Blackman Brothers, 1889

Courtesy Everett Public Library

Blackman Mill on Snohomish River, ca. 1885

Photo by Horton. Snohomish County Museum

Blackman Brothers Railway, with wooden tracks, ca. 1885

Photo by Peiser, Snohomish Historical Society (Image No.RR001)

Hotel Penobscot, Snohomish, 1890

Courtesy UW Special Collections (Image No. 979.595 sm v8)

Seattle, Lake Shore & Eastern Railroad bridge (1888), Snohomish River, Snohomish, n.d.

Courtesy UW Special Collections (UW18022)

Bruhn and Henry Market, 1st Street, Snohomish, ca. 1890 г.

Photo by Douglas, Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. FI005)

Cecil Ferguson, Snohomish, ca. 1900

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. PE100)

Grocery, Snohomish, ca. 1910

Courtesy Snohomish Historical Society (Image No. BU159)

Can of Pure Puget Sound Air packaged by Ferguson Canning Co. (Snohomish) for 1962 World's Fair, 2008

Photo by Warner Blake, Courtesy Gary Ferguson

Fred Wiseman making first airplane flight in Snohomish County, May 7, 1911


Local Case Counts

We update confirmed and probable case numbers for the county and by city weekly. Hospital data is updated each weekday. Depending on when you check the tables, numbers may vary from those reported by the state Department of Health. Because new reports of positive tests come in and disease investigations are done throughout the week, the numbers vary based on when the data is run. Please check the "Data as of" or "Last Updated" note to confirm the most current number.

Case Count (cumulative since Jan. 2020) Last Updated: 2:25 p.m. 6/14/21 Change from 6/07/21
Confirmed 36,963 +298
Вероятно 3,358 +49
Смъртни случаи 603 +6*

Note: “Probable” cases include close contacts of a confirmed case who become symptomatic, positive antigen test, or positive serology/antibody test AND a credible history of COVID-like illness. For full definition of a "Probable" case, please see the Department of Health guidance.

** Based on what is reported to the Health District daily, and a weekly reconciliation with state Department of Health data.

To better align with the Washington State Department of Health’s data dashboard, the Snohomish Health District has incorporated positive antigen results into case reporting.

Effective April 19, the weekly case count update now includes a bar chart with total positive cases for the week broken into molecular and antigen cases. The rolling 2-week case rate has also been updated to incorporate antigen cases going back in time. This recalibration has resulted in a slight increase in rolling 2-week case rates.

Antigen test results are still positive cases, but conducted through rapid tests rather than molecular testing doing at laboratories. This addition of antigen-positive cases is not what’s driving the observed increase in the rolling 2-week COVID rate. The overall increase in case rates is due to increased transmission. Only 18% of confirmed cases over the past month are antigen-positive cases.


Snohomish County Historic Sites

The Places of the Past collection contains annotated photographs documenting the history of the buildings and places of Snohomish County. The Project draws on photograph collections and expertise from county heritage organizations and the Everett Public Library in an Internet-accessible image database format.

The photographs are primarily of individual buildings but may include street views, cultural landscapes, sites of historic events, roadways, or even some historic ships. The images will include but not be limited to places currently on National, State, and local registers and districts of historic places.

This project is sponsored by the League of Snohomish County Heritage Organizations and the Everett Public Library. Other contributing organizations include the Everett Historical Commission, Snohomish County Historical Commission, Snohomish County Planning & Development Department, and individual League member organizations.

Hear former Everett Public Library Historian David Dilgard talk about the Snohomish County Courthouse and Forgotten Creek.


Snohomish County: An Illustrated History Book

It took ten years but the amazing book on the history of Snohomish County, Washington, is now available. “Snohomish County: An Illustrated History” features 432 pages packed with geological, environmental, historical, social, and political history of Snohomish County. There are 400 photographs, maps, and topical sidebars with many illustrations by local artist Bernie Webber.

Project coordinators and editors were David Cameron, Charles LeWarne, Allan May, Jack O’Donnell, and Larry O’Donnell. Many contributions were made by local historians, experts, and genealogists to make this the most extensive county historical book ever. The last one was written by William Whitfiled in 1926.

The book is available through the Museum of Snohomish County History (425-259-2022), Pilchuck Books (425-303-0345) and many local stores and shops in Everett, Snohomish, Lake Stevens, Monroe, and Marysville.

Having grown up in Snohomish County, the book is especially important to me because of my family’s strong connection with the area.

On the Elwell side of the Knapp family, we can trace our roots back to Chief Seattle of the Suquamish tribe. His sister, Gow-Gue-Wait, our ancestor, married into the Snohomish Tribe. Even today, her descendants live in Snohomish County.

The book talks about the whites struggling for dominance and control of the Pacific Northwest Indians, which eventually resulted in many of the local Indian tribes and peoples being forced onto land set aside for them in the area of Tulalip, which borders Snohomish County to the northwest.

John Elwell (1841-1895), who married Guaquiath Kektidose of the Snohomish tribe and daughter of Gow-Gue-Wait, was among the first men to see the “gold in them thar trees” and helped developing the logging industry. His sons, Charles and Simon Elwell, worked the Snohomish and Skagit Rivers, as well as the whole waterway of Puget Sound building boats and ferries, and hauling logs, supplies, and passengers up and down the rivers.

They are also mentioned on page 112 regarding the building of the town of Monroe, Washington:

Residents also participated in railroad construction activities. Barges 60 feet long and six to eight feet wide were filled with supplies and towed upriver by mules. Two brothers, Simon and Charles Elwell, built a 44-foot canoe to carry materials for railroad construction. Reportedly, the huge craft could hold up to 4,700 pounds.

The Knapp family also has its roots strongly embedded in Snohomish County, marrying into the Elwell, Odell, and Handley pioneer families. The Knapp brothers had grown up in the logging camps of Northern Wisconsin, so they came with experience and strong backs to work the rivers and logging camps with the Elwell family.

The West family also has a long tradition as part of the history of Snohomish County. Howard West Sr. and his son, Howard West Jr., lived their lives in the Pacific Northwest between Oregon and Washington. Howard Sr. called Everett, Washington, his home since not long after World War I. He worked on the lighthouses and dams throughout Washington State for all of his adult life, serving in the Coast Guard and Lighthouse Service, after an early stint with the Marines.

“Snohomish County: An Illustrated History” is a valuable resource to help us understand all of the cultural, political, and societal issues going on during the times of our ancestors. I learned of the political battles that overthrew the town of Mukilteo, where I spent my teenage years, as center of Snohomish County to the town of Snohomish, which was later taken over by Everett, as an open port city and military base, and eventually the home of Boeing.

Snohomish County has a very diverse and mixed history, not all pretty, but not all terrible, and gives us a chance to see what it was like for our ancestors as they struggled to survive in a tough new wilderness.


Washington State Records

Snohomish County recorded 968 violent crimes and 16,463 property crimes in 2015, the most recent year with a complete set of crime statistics. These figures represent a 3.1% increase in violent crimes and an 0.7% drop in property crime over the last year five years. Violent crime incidences in the county in 2015 include 9 murders, 108 rapes, 551 aggravated assaults, and 300 robberies. In the same period, Snohomish County also recorded 2,409 burglaries, 12,090 larcenies, 1,964 vehicle thefts, and 69 arsons.

Compared to 2011 crime data, murder (12.5%), aggravated assault (4.4%), larceny (1%), and vehicle theft (15.9%) rates went up in Snohomish County. The five-year crime trend also reveals lower incidences of rape (12.9%), robbery (7.9%), burglary (17.5%), and arson (28.1%).

In accordance with the state’s Public Records Act, the Snohomish County Sheriff’s Office makes traffic collision reports and other non-confidential police records available upon request. Use the Public Request Portal to submit a request for these records. The Sheriff’s Office also accepts email requests sent to [email protected]o.org. Send a fax request to (425) 388-3939.

Requesters may also visit the Sheriff’s Office in Everett or one of its precincts. The Sheriff’s Office is located at 3000 Rockefeller Avenue, MS 606, 4th Floor Courthouse, Everett, WA. Mail requests should go to this address.

The Sheriff’s Office charges 15 cents per page for copies of records requested. The fee for scanned copies is 10 cents per page while there is a charge of 5 cents for every four electronic files uploaded via email or cloud storage or transferred to CD, DVD, or flash drive. The Sheriff charges $1.50 for a physical CD, $1.60 for a DVD, and $7 for a flash drive. The fees do not include postage charges for physical records. Cash, check, and money order are acceptable forms of payment. Snohomish County Sheriff waives charges if the total fee for obtaining a record is less than $1.

Criminal Records

In accordance with Washington State Community Protection Act of 1990, the Sheriff’s Office is responsible for registering and tracking sex offenders living in Snohomish County. It contributes these information to a statewide registry and also makes them available to the public. To find registered sex offenders residing and working in Snohomish County, visit the County Sheriff’s OffenderWatch page. The Offender Search portal allows anyone to search the sex offender database by name, city, and zip code. It also provides information about non-compliant offenders.

The Snohomish County Sheriff is the official in charge of maintaining all jail records for the county. Since most inmate records are not public records, the Sheriff’s Office only provides these confidential information directly to inmates and third-party requesters with court orders. To obtain inmate records, complete the Authorization for Release of Inmate Records and send it to:

Snohomish County Corrections
Attn: Records Requests
3000 Rockefeller Ave., M/S 509
Everett, WA 98201

The Sheriff’s Office also accepts email and fax requests. Email the completed form to [email protected] or fax it to (425) 339-2244. There is a different release form for inmates’ medical records. Print and fill out the Authorization for Use and Disclosure of Health Care Information form and send it to:

Snohomish County Corrections
Attn: Medical Records Requests
3000 Rockefeller Ave., M/S 509
Everett, WA 98201

Alternatively, send an electronic copy of the completed form to [email protected] or fax it to (425) 339-5326. The Sheriff’s Office charges 15 cents per page for documents that are longer than 10 pages. The fee for each color booking photo is 25 cents while the charge for a CD with electronic files is $1.50. Include postage for paper and CD copies. Accepted forms of payment include cash, cashier’s check, and money order. Make cashier’s checks and money orders payable to Snohomish County Corrections.

While most inmate records are not publicly available, looking up an inmate is a freely available service. Consult the Jail Register on the County Sheriff’s websiteto search for inmates incarcerated in the Snohomish County Jail as well as Lynnwood Municipal Jail and Marysville Municipal Jail.

Съдебни протоколи

Snohomish County District Court Records are available upon request by mail and in person. For an in-person request, visit any of these four locations of District Court:

Cascade Division (North County)
415 E Burke Ave.
Arlington, WA 98223
Everett Division (Central County)
3000 Rockefeller Ave.
M/S 508
Everett, WA 98201
Evergreen Division (East County)
14414 179th Ave. SE
Monroe, WA 98272
South Division (South County)
20520 68th Ave. W.
Lynnwood, WA 98036

All four locations are open to the public from Monday to Friday between 8:15 a.m. and 12:00 p.m. and 1:00 p.m. and 4:30 p.m. For mail, email, and fax requests, start by downloading and completing the Request for Court Records form. Email it to Public Disclosure at [email protected] or fax it to (425) 388-3411 x6999. When making a request by mail, send the completed form to:

Snohomish County District Court
Public Relations Officer
Shawnee Schaeffer
20520 68th Ave. W.
Lynnwood, WA 98036

The District Court charges 50 cents per page for non-certified copies of court records. For certified copies of a court record, there is a $5 for the first page and $1 per page for the rest of the document.

The Superior Court Clerk is the official responsible for maintaining the records of Snohomish County Superior Court. The Clerk provides online access to the court’s electronic records on the Washington State Digital Archives. Available records include documents for civil, adult criminal, domestic, and probate/guardianship cases. Requesters need to provide case numbers to find the right records in the Archives. They can find these numbers using the Washington Courts – Records Search portal.

There is a $1 access fee when obtaining records through the Digital Archives. Non-certified copies attract an additional 50 cents per page charge. For certified copies, requesters have to pay $5 for the first page and then $1 for each additional page plus $5 per 50 pages for mailing.

Публични записи

The Vital Records Office of the Snohomish County Health District issues birth and death certificates for the county. To obtain one of these records, visit the Vital Records Office located at 3020 Rucker Avenue, Suite 104, Everett, WA. The office opens between 8:00 a.m. and 4:30 p.m. from Monday to Friday. To fulfil an order on the same day, requesters must arrive at the office no later than 4:00 p.m.

To request for these vital records by mail, download and complete a Birth Certificate Order Form or a Death Certificate Order Form. Mail this to:

Vital Records Office
3020 Rucker Avenue, Suite 104
Everett, WA 98201

The Vital Records Office accepts cash, check, and debit/credit cards for in-person requests. Only check and money order are accepted for mail requests. Make these payable to Snohomish Health District. The fee for each birth or death certificate is $20. The Health District also charges $8 for records searched for but not found.

The Snohomish County Auditor’s Office issues certified copies of marriage records. The office is on the first floor of the Robert J. Drewel Building and opens from Monday to Friday between 9:00 a.m. and 5:00 p.m. The County Auditor also accepts mail requests sent to:

Snohomish County Auditor’s Office
3000 Rockefeller Ave., M/S 204
Everett, WA 98201

The County Auditor charges $3 for each certified copy of a marriage license. There is an additional charge of $8 for searching marriage records made before 1976. Mail requests should include 50 cents for postage and handling. Fees are payable by check made out to Snohomish County Auditor.

Snohomish County Record Availability

Snohomish criminal, law enforcement, court, and vital records are available online and/or physically. Some of these records are only accessible after paying certain fees and/or completing application forms. Overall, the ease of finding and obtaining public records for Snohomish County is moderate. Consider using a time-saving online record-finder servicesuch as the search function offered by State Records when looking for elusive records for the county.


The Edmonds Historical Museum is a private non-profit organization established in 1973 by volunteers to collect, preserve and display the historical origins of the City of Edmonds and surrounding area. As an actively collecting institution, the Edmonds Historical Museum has amassed over 26,000 objects, documents, and photographs representing the history and heritage of Edmonds and the greater south Snohomish County area.

The museum is located in Edmonds’ historic 1910 Carnegie Library building at 118 5th Avenue North. This building served as the local library from 1911 until 1962, and from 1962 until 1972 was used by the City’s Parks and Recreation Department. On August 3, 1973, the Edmonds Historical Museum opened its doors to the public and serves as a repository for community donations of historic items as well as a showcase of exhibits related to local and regional history.

Though the museum’s mission has evolved over time, we are still dedicated to the core values of our origins: sharing and promoting the history of our community. This is achieved through research, collection and preservation of historical documents, artifacts, memories and events, and by utilizing interpretative displays and engaging in creative public educational programming.



Коментари:

  1. Addis

    Интересно е. Where can I find out more about this?

  2. Mensah

    Мисля, че е - сериозна грешка.

  3. Codrin

    Звучи напълно привлекателно

  4. Adniel

    Това е чудесна идея.

  5. Landen

    Колко хубаво!!!!!!!!!!!!)



Напишете съобщение