Историята

Държавната къща в Роуд Айлънд

Държавната къща в Роуд Айлънд



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Проектиран от нюйоркската фирма McKim, Mead and White, State House е изваян от бял Джорджийски мрамор и седи на върха Smith Hill в центъра на Провидънс. Строителството започва през 1895 г. и завършва през 1901 г. Общото събрание се събира на законодателна сесия за първи път в Държавната камара на 1 януари 1901 г. Разположен на повече от 278 фута над Смит Хил, независимият човек е част от държавата Къща от 1899 г. Той е символ на свобода и независимост. Камарите на Сената и Камарата са в рамките на Държавната камара.


Държавна къща в Роуд Айлънд - история

Понастоящем държавният парк Blackstone River е линеен парк на алтернативни брегове на река Blackstone от Valley Falls, Cumberland до Hamlet Village в Woonsocket. Разстояние от около 12 мили, основната характеристика на парка е велосипедната пътека на река Блекстоун. Започвайки с издигната дъска над блатото на Valley Falls на улица Jones Street в Cumberland, тя преминава през реставрирана поляна, някога киносалон Drive-in, и следва пътя на тегленето на историческия (1828-1848) канал Blackstone при Старият Лонсдейл в град Линкълн.

Тегличът е успореден на канала близо четири мили на север до къщата на капитан Уилбър Кели в Олд Аштън в Линкълн, преди да прекоси реката отново на Pray's Wading Place. След това ездачите продължават на север, пресичайки отново реката в село Албион. Минавайки през друго мелнично село в Манвил, пътеката временно завършва в новите игрища на село Hamlet Village на Woonsocket на улица Дейвисън.

По време на този курс от 11,6 мили, колоездачите и туристите имат възможност да видят страхотна синя чапла и други рибари на птици като корморани, случайна скопа и дори възможност за орел. Водите на реката и канала някога са се редуцирали от замърсяване до само няколко вида риби, а сега могат да се похвалят с повече от две дузини разновидности. Ондатра, миещи мечки, опосум, скунс, лисици и койоти споделят ливадите и залесените речни брегове с елени. Жабите и костенурките с размери, вариращи от скромни до големи хапки, се виждат през линейните граници на парка.

Плановете за велосипедната алея изискват тя да се простира на няколко криволичещи мили на север през индустриалните квартали на Woonsocket до държавната линия в Blackstone, Масачузетс, и да продължи на юг през Central Falls и Pawtucket до мястото на Slater Mill с връзка към Blackstone Булевард в Провидънс и 18 -километровата велосипедна пътека East Bay, от India Point и Fort Hill в East Providence, Haines Memorial State Park в Barrington и чак до Colt State Park в Бристол.

Докато усещането и видът на държавния парк Blackstone River, свързващ речните брегове и граничещите граници на Cumberland и Lincoln, определено е селски и натуралистичен, историята на земята и водите, съставляващи парка, е напълно индустриална. В различни точки от прехода от дванадесет мили могат да се видят останките от индустриалното минало на района, които надничат изпод листата и се отразяват във водите. Язовирите на мелницата, които някога са задържали реката, за да захранват машини, все още отбелязват падането на реката на четири места. Шлюзовете и енергийните окопи, каналните километри, нивото на земята, изпъкналите форми на мазета в бившите жилищни сгради, заедно с рециклирани мелници, които сега се използват като апартаменти и малки предприятия, осеяни по пътеката. Наблюдателният посетител е изправен пред предизвикателството да открие наследствените слоеве на този индустриален пейзаж.

В своите граници записаната история на парка датира от индийското въстание от войната на крал Филип (1675-1676) в средната част на парка, свързана с близката индустрия на Линкълн за добив и преработка на варовик за производство на гипс и хоросан. Но основната глава от нейната история се отнася до различните епохи на текстилната история, започнала в Pawtucket с търговеца на Провидънс, Моузес Браун и английския мелничар, Самюъл Слейтър през 1790 г., които продължават до последните етапи на тази индустрия в тази област през 30 -те години на миналия век до 1950 -те години.

Огърлица от индустриални скъпоценни камъни, състояща се от десет основни блестящи елемента, състоящи се предимно от памуците на Браун и Айвс Лонсдейл, Sayles Finishing Company и продуктите на Berkshire Fine Spinning на братята Chace, бяха нанизани от Valley Falls до Hamlet. Те станаха гиганти в хрониката за производство на Роуд Айлънд и големи играчи в индустриалната история на Америка. Поклон пред търговската търговия на Роуд Айлънд с Китай, Индия и Южна Америка, където са направени богатства за финансиране на обръщането към текстил, се виждат в уличните знаци в Линкълн и Уонсокет, кръстени на предприемача Едуард Карингтън. От решаващо значение за тази история на успеха, продължила повече от век и половина, беше ролята на транспорта, ключовата връзка, обвързваща тези разпръснати предприятия със заседателните съвети, банковите етажи и разпределителните пунктове в пристанището на Провидънс. Транспортните елементи бяха каналът Blackstone и железопътната линия Providence and Worcester, като и двете са видни части от линейния парк. Историята на транспорта е изобразена в Къщата на капитан Уилбър Кели, музей по средата на колоездачната пътека. Управлявана от Департамента за управление на околната среда, Kelly House предлага интерактивни експонати, отразяващи основните глави от историята на движението на стоки и хора в тази част на долината Blackstone. В центъра на тази история на кръстовищата е личната биография на ключов играч във всички аспекти на транспорта, капитан Уилбър Кели (1782-1846). Кели е роден в Барнстейбъл, Масачузетс през 1782 г. и дошъл в Провидънс, когато станал известен морски капитан в наемането на еднакво известната корабна компания на Браун и Айвс. През 1815 г. той поставя рекорд за скорост при плаването на втората Ан и Хоуп до Кантон, Китай и обратно.

Приблизително по това време обаче той започва да се интересува от нарастващата текстилна индустрия, започнала две десетилетия по -рано от друга семейна група Браун, Ейми и Браун със Самюъл Слейтър в Паутакет. След неуспешен старт в текстилно предприятие в Северен Провиденс през 1816 г. Кели се връща към морската търговия с Браун и Айвс, но до 1823 г. е готов за нов опит в текстила. Този път той закупи затворена мелница по протежение на Блекстоун в стария квартал Олд Аштън/Куинвил в Линкълн. Кели беше наясно с плановете за изграждане на канала Блекстоун чрез своя сайт и очакваше това да събуди отново тихата фабрика. Проектът започна да свързва вътрешния пазарен град Уорчестър, Масачузетс с пристанището на Провидънс, като изгради канал с 48 ключалки за асансьори, за да премине лодки нагоре и надолу по спускането от 438 фута на река Блекстоун.

Кели в крайна сметка продаде своята малка мелница на Браун и Айвс, които я превърнаха в своя Горна мелница в Аштън, и той стана техен агент по недвижими имоти, за да изкупи около четири мили от речния бряг от Аштън до Лонсдейл. Покупките му ги накараха с течение на времето да създадат четири производствени села на земята, която той купи, и да построят текстилна империя, която продължи 100 години. Той стана консигнационен агент за товарни канали и управител на място на сградата на първото им село Лонсдейл с мелници, жилища, църква, компания, магазин и училище в средата на 30-те години на миналия век. Той построява дом, сега музей, в Олд Аштън през 1835 г., за да служи като вила на надзирателя за Горната мелница и да управлява 17 акра ферма, която служи за осигуряване на някои от нуждите от храна за работниците на мелницата, чиито къщи обхващат ранните село в Линкълн, сега Куинвил.

В крайна сметка това село беше затъмнено от новата мелница в Аштън и прилежащото село, построено отвъд река Блекстоун през 1867 г., за да се възползва от удобството на железопътната линия Провиденс и Уорчестър, която беше пренесена през квартала от страната на реката Къмбърленд, поставяйки Blackstone Canal излезе от работа.


Информация

Екскурзии: Щракнете тук за подробности.

Необходимо време: оставете поне час

Часа: Понеделник-петък от 8:30 до 16:30 ч., С изключение на празниците

Намирането му: От маршрут 95 север, вземете изход 23 за Държавни офиси на улица Ормс, отидете направо от другата страна на Стрийт Стрийт до Държавната къща.
От маршрут 95 юг, вземете изход 23, завийте надясно в долната част на рампата към Charles Street, след това вземете следващия наляво към Ashburton Street, продължете направо през два комплекта светлини до трети комплект в подножието на Smith Street, завийте надясно по хълма към State House .


Преглед: Кликнете върху бутон в горната част на всяка страница, за да разглеждате цифровите записи по теми.

Търсене: Въведете думите си за търсене в лентата за търсене в горната част на всяка страница.

Търсете във всички държавни архиви: Кликнете върху бутон в горната част на всяка страница, за да търсите в пълния фонд на държавния архив на Роуд Айлънд.


Брайън Дж. Саро

Бившият кмет на Pawtucket Брайън Дж. Саро е осъден през 1992 г. на повече от 5 години затвор, след като се призна за виновен по обвинение в рекет.

Сараул беше арестуван от държавната полиция и агенти на ФБР в кметството на Патукет през 1991 г., които твърдяха, че кметът се е опитал да изнуди 3000 долара от бившия държавен представител на РИ Робърт Уейганд като откат от възлагането на градски договори.

След като предупреди федералните власти за опита за изнудване, Уейганд носеше скрито записващо устройство на среща, на която достави 1750 долара на Саро.


Род Айлънд

Роуд Айлънд, с размери само около 48 мили дължина и 37 мили ширина, е най -малкият от щатите на САЩ. Въпреки малката си площ, Роуд Айлънд, известен като “Ocean State, ” може да се похвали с над 400 мили брегова линия. Род Айлънд е основан от Роджър Уилямс през 1636 г., който е бил изгонен от колонията в Масачузетс заради застъпничеството си за религиозна толерантност и разделянето на църквата и държавата. 19-ти век Роуд Айлънд е в челните редици на индустриалната революция и създаването на текстилни фабрики със задвижване. Роуд Айлънд беше домакин на първото национално първенство по тенис на трева през 1899 г. и е дом на Тенис Залата на славата. Известните жители на Род Айлънд включват писатели Кормак Маккарти и Джумпа Лахири, актьор Джеймс Уудс, телевизионна личност Мередит Виейра и офицер от американската армия от Гражданската война Амброуз Бърнсайд.

Дата на държавност: 29 май 1790 г.

Капитал: Провидението

Население: 1,052,567 (2010)

Размер: 1545 квадратни мили

Псевдоним (и): Ocean State Little Rhody Plantation State Най -малката държавна земя на Roger Williams Southern Gateway на Нова Англия


Държавна болница в Роуд Айлънд

Осемнадесет рамкови сгради са построени през 1870 г., а през ноември са приети 118 психично болни - 65 случая на благотворителност от Убежище Бътлър, 25 от бедни къщи в града и 28 от убежища във Върмонт и Масачузетс, където държавата ги е изпратила. Пациентите в Държавното убежище бяха бедни и вярваха, че няма помощ, както е отразено в развитието на имената на убежището. Първоначално е трябвало да се нарича Държавно безумно убежище през 1869 г. Убежище за малоумни безумци и през 1870 г. Държавно убежище за нелечими безумни. През 1885 г., за да освободи градовете от тежестта да издържат своите луди бедни, Общото събрание приема резолюция, че Държавното убежище за луди трябва да служи като приемна болница за всички видове психични разстройства, остри, както и хронични, като по този начин се обединяват двете. Предоставяйки убежището на „нежелани“ елементи, бедните, нелечимите и родените в чужбина, висшите и средните класи ограничават по този начин собствените си възможности да го използват. Терапията е втора след задържането.

През 1888 г. Общото събрание отпуска средства за нова милостиня, която да замени рамковата сграда, която първоначално е била построена за лудите. Известна сега като сграда на центъра, Almshouse е проектирана и от Stone, Carpenter и Wilson. Името му признава преобладаващата тенденция в институционалния дизайн, както е видно и от Къщата на поправката и държавния затвор: инсталирането на голяма сграда на централната администрация с офис и жилищни помещения за персонала и обществени места за хранене и поклонение на затворниците, които бяха разделени в крила, ограждащи централната структура. В този случай крилата са настанявали 150 мъже и 150 жени и включват допълнително крило, детската „вила“ за шестдесет деца. Открита през 1890 г., триетажната каменна сграда представлява серия от дълги сгради, простиращи се на север-юг и редовно прекъсвана от осмоъгълни стълбищни кули. Неговата красива каменна работа и облицовка от червени тухли и мястото й зад медни дървета на плажа на блъф с изглед към авеню Понтиак правят сградата на центъра една от най-впечатляващите визуално структури в Род Айлънд.

1900 -те години [редактиране]

Голямото подобрение на десетилетието преди началото на века беше назначаването на първия д-р Джордж Ф. Кийн на пълен работен ден на Хауърд, което сигнализира за въвеждането на професионално обучени, ориентирани към терапията администратори в Държавната ферма. Новата ориентация се проявява в строителния план на болницата за луди, създаден през 1900 г. по проекти на видната архитектурна фирма на Провидънс от Мартин и Хол. Въз основа на съвременната практика за изграждане на болници за луди по плана на вилата или отделението, „като по този начин се създават малки общности в отделни сгради, за които е по-лесно да се грижат и администрират“, планът е първият в Хауърд, който създава кампус четириъгълно подреждане на сгради на мястото на една голяма самостоятелна конструкция.

Ключова част от новия план беше обща трапезария, моделирана след тази в болницата в Данвърс, Масачузетс. В резултат на препоръките на Мартин и Хол, Сградата за обслужване е построена през 1903 г. и включва трапезария с размери 195 фута на 104 фута, която може да побере 1400 души. Генералният план, очертан от Мартин и Хол, се реализира бавно. През 1912 г. е открита приемната болница (сграда). С 184 легла имаше за цел да позволи подходяща диагностика и класификация на пациентите при влизането им в институцията. Това усилие се превърна в реалност с назначението през 1916 г. на психиатрични социални работници в държавната болница.

Учебното училище за медицински сестри беше открито заедно с приемната сграда и когато Медицинското дружество на Роуд Айлънд проведе годишното си събрание там, то записа одобрението си. Независимо от това, новото съоръжение не облекчава пренаселеността и през 1913 г. 2000 души спят на пода в Държавната болница за луди. Завършването на B Ward през 1916 г. и C Ward през 1918 г. отговори на увеличаването на населението и най -накрая изпълни плана на Мартин и Хол за „прости и достойни“ сгради и „обикновени червени тухлени стени с наклонени покриви, без никакви опити за украса“. Застанал точно на запад от Хауърд Авеню и срещу старата Къща на поправката, четириъгълникът Мартин и Хол сигнализира за началото на нов начин на строителство в Хауърд - сгради от червена тухла в прост колониален възрожденски стил, групирани около четириъгълник и съдържащи общежития, единични стаи , веранди, както и съоръжения за пречистване.

Загрижеността за професионализъм на ниво персонал скоро засегна и администрацията. През 1918 г. Общото събрание обедини Съвета на държавните благотворителни организации с Борда за контрол и снабдяване, който контролира държавните разходи и сформира Наказателно -благотворителната комисия. До този момент имаше значително напрежение между двата съвета, Съветът по снабдяването често налагаше фискални ограничения върху усилията на Съвета на държавните благотворителни организации за реформа. Въпреки че някои предложени планове за облекчаване на пренаселеността бяха отложени поради недостиг, причинен от Първата световна война, новата Комисия построи нова сграда за лудо престъпните и допълнителни общежития.

Старата здрава ограда с височина 12 фута, която изключваше пациентите от външния свят, беше заменена през 1919 г. с по -ниска решетка с изглед към околността. Само тази промяна символизира промяната в отношението, която е формулирана в годишния доклад за 1920 г .:

„Комисията се опитва да спести долари, но предпочита да спаси мъж или жена. Иска да види растенията в Кранстън, Провидънс и Ексетър като заслуга за Роуд Айлънд, стоящи като толкова много храмове на реформата, образованието и филантропията. Но е още по -желателно работата му да бъде представена в реконструирани Живи храмове в нравите, умовете и телата на онези, на които са служили тези публични администратори. Защото е по -добре да служиш, отколкото да управляваш. "

Тези усилия за реформа в отношението към лудите бяха успоредни с ново отношение към немощните. Алмхаусът се превърна в щатски лазарет и вниманието беше насочено към медицинските, а не към социалните увреждания на затворниците.

Разширяване [редактиране]

Именно вливането на големи количества средства на Федералната администрация за напредък в работата (WPA) драстично промени външния вид на комплекса Хауърд и позволи, макар и за кратко, подходящо физическо настаняване за пациенти, затворници и придружители. Пренаселеността е хроничен проблем в Хауърд и само мащабната строителна програма на WPA би могла да го реши. Въпреки усилията за изграждане на 20 -те години на миналия век, през 1933 г. Държавната болница, с настаняване за 1550, настанява 2235 и е обявена за най -пренаселената психиатрична болница на североизток.

През 1935-1938 г. са издигнати двадесет и пет сгради за Държавната болница за психични заболявания, три за Държавната болница и три за училище Sockanosset. Външният вид на Хауърд беше драматично променен от тази конструкция, която се покачи толкова бързо, че Провиденс Джърнал обяви „нов хоризонт се издига в Хауърд“.

Изградени в униформен, грузински възрожденски стил с червени тухли, структурите, състоящи се от Държавната болница и Държавната болница, са групирани по кампусов начин от двете страни на Хауърд Авеню. Сред най -интересните са сградата на Бенджамин Ръш с фронтон от оге, вдъхновен от Къщата на Джоузеф Браун в Провидънс, и групата от лекарски вили, която най -накрая позволи на болничния персонал да подобри жилищните помещения. Взети като цяло, сградите, построени в Хауърд от WPA, включват еднаквост на стил, мащаб, материал и местоположение, което е поразително. Исторически те представляват обединяването на националната политика и местната инициатива. Архитектурно те представят едно от най -ясните изявления на грузинското Възраждане в Роуд Айлънд.

Но въпреки огромното подобрение, което стана възможно от WPA, до 1947 г. условията в Хауърд отново се влошиха поради пренаселеността. Болницата за луди, построена за 2700 легла, побира над 3000 пациенти. Увеличени заплати бяха одобрени за подпомагане на набирането на допълнителен персонал и беше предложено да се разработи генерален план. През 1947 г. е приет „Законът за проучване и строителство на болници в Роуд Айлънд“, произтичащ от федералния Закон за преглед и строителство на болници от същата година. Чрез него губернаторът беше упълномощен да назначи консултативен болничен съвет, който да съветва и консултира с Министерството на здравеопазването при прилагането на Закона за геодезията и строителството. Въпреки това не са предприети незабавни действия и през 1949 г. населението в Хауърд достига най -високото си ниво в историята без значително ново строителство. Интересното е, че през 1959 г. експерт от Бостън заяви, че условията в Хауърд са срамни и въпреки това „относително добри“ в сравнение с психиатричните болници в страната. Проблемът произтича не от липсата на годишен бюджет (Роуд Айлънд е класиран на дванадесето място в цялата страна по сумата, изразходвана на пациент), а от невъзможността да се съберат капиталови средства, за да съответстват на федералните програми.

През 1962 г. Общата болница и Държавната болница за психични заболявания се обединяват, за да станат Медицински център Роуд Айлънд. Първият стана Обща болница Център, а вторият Институт по психично здраве. По този начин Роуд Айлънд е първият щат, който създава отделения за терапия за своите психично болни, подход, който е пионер в общата болница „Център“. В резултат на това четири сгради, в които се намират възрастни пациенти, бяха прехвърлени под юрисдикцията на Общата болница в Кранстън, за да се премахне стигмата за пребиваване в психиатрична болница.

През 1967 г. Медицинският център е разделен. Общата болница Център е определена да служи като лазарет за затвора и Института по психично здраве. И двете болници се администрират от нов отдел за психично здраве, изостаналост и болници. През 1977 г. IMH е разделен на девет звена, за да се занимава със специфични категории и региони на пациентите. В момента институцията претърпява нова философска преориентация, насърчавайки груповите домове далеч от средата на Хауърд. Степента на тази промяна много вероятно ще зависи от федералната подкрепа, но ако се извърши широко, това ще помогне да се предефинира ролята на Хауърд, точно както предишните промени в отношението.


Къщата на колонията

The Newport Colony House е четвъртата най -стара държавна къща, която все още стои в Съединените щати. Проектиран е от строител/архитект Ричард Мундей, който също е проектирал църквата Троица и къщата за събрания на баптистите от седмия ден в Нюпорт. Колониалната къща е построена между 1736 и 1739 г. от Бенджамин Уайът и традицията поддържа, че голям брой афро-американци са били заети в нейното строителство.

Залата на Съвета. Снимка от Аарон Ашър III.

Сградата замества по -малка дървена съдебна палата, построена около 1687 г. Колониалната къща е построена като част от движението за въвеждане на официалното градоустройство в Нюпорт, което дотогава се е развивало безсистемно. Той имаше за цел да помогне за превръщането на парада, както тогава беше наречен Вашингтонския площад, в елегантно обществено пространство, съобразено с традициите на английските градове. Дизайнът на Colony House е извлечен от английския грузински стил, популяризиран от архитекта сър Кристофър Рен, но етажният му план следва обичайното оформление на английските градски или гилдийски зали, които често са имали отворен пазар на приземния етаж и граждански офиси на вторият етаж.

Много важни събития, свързани с оформянето на Съединените щати, се случиха в Colony House. През 1761 г. от балкона се съобщава за смъртта на Джордж II и възнесението на Джордж III. През 1766 г. гражданите на Нюпорт отпразнуваха отмяната на Закона за печата в и около колониалната къща. През януари и май 1773 г. сградата служи като място за срещи на анкетната комисия за изгарянето на британската шхуна за приходи Gaspee от Patriots през 1772 г. На 20 юли 1776 г. майор Джон Хенди прочете Декларацията за независимост от фронта стъпки. По време на британската окупация на Нюпорт от 1776 до 1779 г. Колониалната къща се използва като казарма.

Втори етаж на Колониалната къща. Снимка от Аарон Ашър III.

След като освобождават Нюпорт от британците, французите използват сградата като болница. Често се казва, че френски свещеник отпразнува първата публична римокатолическа маса в Роуд Айлънд в Къщата на колониите, въпреки че няма физически доказателства за това. През 1781 г. Голямата зала на първия етаж е мястото на банкет, даден от генерал Рошамбо в чест на Джордж Вашингтон. През целия 19 -ти век Колониалната къща се използва през май всяка година за празници „Ден на лекцията“. На този ден бяха обявени резултатите от априлските избори в Роуд Айлънд, Общото събрание се събра церемониално, а официалните лица бяха открити. Посетители от цял ​​Род Айлънд дойдоха в Нюпорт, за да участват в честванията на победата, политическите преговори и партийните конфликти. Нюпортерите го смятаха за по -важен празник от Коледа.

Първи етаж на Colony House.

Колониалната къща служи като основна държавна къща на Роуд Айлънд и Провидънс Плантации от завършването си през 1739 г. до 1901 г., когато се открива новата държавна къща в Провидънс. От 1901 до 1926 г. това е съдът на окръг Нюпорт. Между 1926 и 1932 г. сградата е възстановена от архитекта Норман Ишам, който едновременно работи върху две други близки колониални сгради: Пазарът на тухли и Къщата на Уонтън-Лиман-Хазард. Къщата на колонията съдържа портрет на Джордж Вашингтон, нарисуван от Гилбърт Стюарт. През 1962 г. сградата е обявена за Национална историческа забележителност.

Колониалната къща е собственост на щата Роуд Айлънд и се управлява от Историческото дружество Нюпорт.


Места в историята на избирателното право на RI

Снимка: Библиотека на Конгреса
Конгресен съюз за избирателно право на жените, Национална лятна централа, 128 Bellevue Avenue, Нюпорт, R. I.

250 Hope Street, Providence

250 Hope Street, Providence, RI 02906
През 1914 г. Gertrude I. Johnson и Mary T. Wales откриват своето бизнес училище Johnson & amp Wales в дома на Gertrude Johnson на 250 Hope Street, Providence. Скоро училището надрасна тези квартали и продължи напред. 250 Hope Street от другата страна на улицата от Moses Brown School сега е многофамилен дом.

Връзка с историята на избирателното право
Брошура за членство от 1920 г. за Обединената лига на жените гласоподаватели на Роуд Айлънд изброява 250 Хоуп Стрийт, Провидънс, като свой временен щаб. Групата е създадена под това име на 8 октомври 1920 г., защото въпреки че множество държавни избирателни организации бяха добре с NAWSA, не беше наред с новата Национална лига на гласоподавателите жени, която организираше структурата си по линия на правителството - федерално, щатско , и местни, така че новосъздадените организации на Лигата на жените избиратели трябваше да се споразумеят за единна държавна организация. Новата организация очевидно не е използвала офиса на RIWSA и RI College Equal Suffrage League в Butler Exchange, нито офиса на RI Suffrage Party на 87 Weybosset Street. Горна част

394 Ангел Стрийт, Провидънс

394 Angell Street, Providence, RI 02906
Според списъци с недвижими имоти, ул. „Ангел 394“, построена през 1890 г., понастоящем е апартамент/кошара, зонирана за смесено ползване/Първично жилище и търговски обекти.

Връзка с историята на избирателното право
394 Angell Street беше домът на Сара М. и Джеймс У. Алгео. Малко след брака им през 1907 г., г -жа Джордж Д. Гладинг дойде на вратата, за да наеме помощта на Algeo с Лигата за равноправно гласуване на колежа в Роуд Айлънд. От това начало, Algeo става една от най -известните жени суфражистки в Род Айлънд, водеща RI College Suffrage League и RI Woman Suffrage party. Г -жа Emmeline Pankhurst беше сред забележителните избирателни гости в дома на Algeo. След като Роуд Айлънд ратифицира 19 -тата поправка, Algeo е делегат на Конгреса на Международния избирателен съюз в Женева, Швейцария през 1920 г., и тя пише Историята на един подпионер, обширна история и личен мемоар на Женското избирателно право в Роуд Айлънд. Горна част

Параклисът на Бел Стрийт

5 Bell Street, Провидънс, Роуд Айлънд 02909
Джеймс Еди беше богат бизнесмен, който се оттегли в имение в Провидънс, града на неговото раждане. При пенсионирането си Еди раздаваше щедро на социални каузи като премахване, въздържаност и права на жените. Освен това той също търси религиозна истина и построи параклис пред портите на имението си на Бел Стрийт като храм, посветен „на Бог, на истината и човечеството“. За съжаление, Еди почина преди да бъде създадено министерство в параклиса.

Връзка с историята на избирателното право
Анна Гарлин (Спенсър) беше секретар -кореспондент на Асоциацията за избирателни права на жените в Роуд Айлънд от 1872 до 1878 г., когато тя се премести в Уисконсин със съпруга си. Тя беше известен социален активист и мислител. След смъртта на Джеймс Еди, попечителите на неговото имение поискаха Спенсър да се върне в Роуд Айлънд, за да превърне мечтите на Джеймс Еди за неговия параклис в реалност. След завръщането си тя се присъедини към Асоциацията за избирателни права и беше първи вицепрезидент при Елизабет Буфъм Чейс, за която тя действаше като заместител, тъй като здравето на Буфъм Чейс се влоши. Спенсър беше първата жена, ръкоположена за министър в Роуд Айлънд. Тя написа статията за Роуд Айлънд в История на женското избирателно право: 1883-1900. Сюзън Б. Антъни говори на годишното събрание на женското избирателно право на Роуд Айлънд през 1901 г., проведено в параклиса на Бел Стрийт. Параклисът беше домакин на 29 -ата годишна среща на RIWSA през октомври 1906 г. Нагоре

Ферибот Бристол/Портсмут

The Bristol Ferry Town Common където се отглеждаше добитък, докато чакаше ферибота, все още съществува в края на Bristol Ferry Road.

"Фериботната зона на Бристол е естествен квартал, ограничен от езерото на града и бреговата линия на залива. Социалното студио и общинските общини служеха като центрове за събиране на общности. Бристолският ферибот беше транспортният център на Портсмут. Това беше преди планината Хоуп Мостът е построен и кацането на ферибот на Бристол е кръстовище на железопътни линии, параходи и фериботи. Линията на Fall River спира там за лесен достъп до Ню Йорк. Bristol Ferry е културен и художествен център за Портсмут. Имаше общност от художници. "

Връзка с историята на избирателното право
„Сред нервните центрове на избирателно право в Роуд Айлънд Нюпортската женска избирателна лига на окръг Нюпорт имаше определено място от основаването си през 1908 г. Работата на Лигата първоначално до голяма степен се осъществяваше от активна група филантропични жени от Бристол Фери.“ Джулия Уорд Хоу често посещаваше събрания и беше домакин на групата в Oak Glen. Сара Дж. Еди, която е известна с портрета на гостенката си Сюзън Б. Антъни, беше друга забележителна жителка в района. Горна част

Къщата на Чърчил

155 Angell Street, Providence, RI 02912
„Къщата на Чърчил на 155 Ангел Стрийт е построена за женския клуб на Роуд Айлънд през 1907 г. и е кръстена на Елизабет Китредж Чърчил, основател на клуба. По-късно окупирана от училището Катрин Гибс, сградата е придобита от Браун през 1970 г. През 1972 г. афро- Американското общество, програмата за афро-американски изследвания и Асоциацията на малцинствата за висшисти се преместиха в сградата. "

Връзка с историята на избирателното право
"На 5 ноември 1908 г. Чърчил Хаус беше място на редовно заседание на RIWSA. Темата на дискусията" Националната конвенция в Бъфало от гледна точка на делегата на Род Айлънд "" На 11 декември 1908 г. RIWSA отбеляза 40 -годишнината си в къщата на Чърчил . Женското избирателно парти организира гала бал в клуба през май 1914 г. Нагоре

Дейвис Парк - Chalkstone Avenue

50 Raymond St, Providence, RI 02908
Дейвис Парк е само сянка на това, което беше, когато имението Томас Дейвис беше дарено на град Провидънс за парк. Снимките в дигиталните колекции на публичната библиотека на Провидънс показват впечатляващ дом с множество стопански постройки в селски изглеждащ район. След Втората световна война голяма част от земята е дарена на Федералното правителство за болницата VA.

Връзка с историята на избирателното право
Paulina Wright Davis was a noted early suffragist who in the late 1830s worked with feminists Susan B. Anthony, Elizabeth Cady Stanton and Ernestine Rose. Her work contributed to the passage of the New York Married Women’s Property Act in 1848. After she married Thomas Davis in 1849, she moved to Rhode Island.

Two years after Seneca Falls she both planned and chaired the First National Women’s Rights Convention held on October 23-24, 1850 in Worcester, Massachusetts. Davis also founded The Una in 1853, the first feminist periodical that was owned, written, edited, and published entirely by a woman. Newspaper publisher Sayles, Miller and Simons 15 Market Square were the original printers for The Una. The building no longer exists, but old maps indicate it was in a building opposite Market House. Paulina Wright Davis and Elizabeth Buffum Chace founded the Rhode Island Woman Suffrage Association in 1868. Davis was the first president of the RIWSA.

The Davises earlier owned a home at 503 ½ and 507 ½ Chalkstone Avenue which still exists behind another row of houses. Горна част

Easton's Beach

175 Memorial Blvd., Newport, RI 02840
Easton's Beach, also known as First Beach, is a 3/4 mile long stretch of sand on the Atlantic Ocean with a board walk, ball room, and other amenities maintained by the City of Newport.

Connection to Suffrage History
In August 1912 Alva Vanderbilt Belmont hosted a dance at Easton's Beach in honor of Inez Milholland a Suffragist best known as the beautiful woman on a white horse at the head of the 1913 Woman Suffrage Procession prior to President Woodrow Wilson's inauguration.
After Belmont's grand Conference of Great Women at Marble House which featured her daughter Consuelo the Duchess of Marlborough in July 1914, anti-suffrage forces hosted an opposing event September 14, 1914 at Easton's Beach. Горна част

Manning Hall Chapel - Brown University

21 Prospect St. Providence, RI 02912
"Manning Hall, opened in 1834, was the third major building constructed on Brown University's campus. Designed as a double-sized replica of the Doric-order temple of Diana-Propylea in Eleusis, Manning Hall originally housed the university's first free-standing library and its chapel. Currently, Manning Hall houses the Haffenreffer Museum of Anthropology's exhibitions and Manning Chapel."

Connection to Suffrage History
Manning Hall was site of January 24, 1911 meeting of RIWSA with talk titled "The Nation's Need of Woman's Vote" by Professor Henry S. Nash of Cambridge, MA. This hall also served as site of Rhode Island Progressive League meeting in 1913 in which Harvard professor Albert Bushnell Hart spoke on woman suffrage." Top

Marble House

596 Bellevue Avenue, Newport, RI 02840
According to the Preservation Society of Newport County
"Marble House was built between 1888 and 1892 for Mr. and Mrs. William K. Vanderbilt. It was a summer house, or "cottage", as Newporters called them in remembrance of the modest houses of the early 19th century."

Connection to Suffrage History
Alva Smith Vanderbilt Belmont elevated the Vanderbilts into the upper reaches of New York society through her mastery of publicity. When she embraced the Suffragist cause, she immediately realized the immense drawing power of Marble House and began using it as a venue for Suffrage events like, but not limited to, the Suffrage lectures in 1909 which included tours of the mansion and the 1914 Conference of Great Women which featured her daughter Consuelo, the Duchess of Marlborough as well as tours. Горна част

Mathewson Street Church

Connection to Suffrage History
May 15,1900 the church hosted the RIWSA's annual meeting.
April 19,1912 the church was the site of a joint meeting of the RIWSA and the College Equal Suffrage League. Dr. Anna Howard Shaw, president of the National American Woman Suffrage Association was the guest speaker.
February 17, 1914 the Rhode Island Association Opposed to Woman Suffrage held a lecture by Miss Lucy Price at the church. Горна част

Newport Casino Theatre

9 Freebody St, Newport, RI 02840
The Casino in Newport is now mainly thought of as the home of the Tennis Hall of Fame. However, when the Casino opened in 1880 it was a complete entertainment complex with lodging, shopping, entertainment, and of course - tennis. The Casino Theatre served as both a 500-capacity removable seat theater and a ballroom for dances. The Theatre is now home to Salve Regina's dance, music, and theatre arts programs.

Connection to Suffrage History
On Thurday August 11, 1887, the New England Woman Suffrage Association held a Woman Suffrage Convention in the Casino at Newport, R.I. "for the purpose of gathering the friends of Rhode Island together for social intercourse and general business." Julia Ward Howe one of the New England Woman Suffrage Association's founders presided. Горна част

Newport Opera House

19 Touro Street, Newport, RI 02840
Currently owned by the Newport Performing Arts Center which is attempting to renovate the Newport Opera House to serve as home for its programs, the Opera House was originally built by Patrick Shanahan in 1867 as an amenity for his elegant hotel Perry House in Washington Square.

Connection to Suffrage History
On March 25, 1887 an event in favor of the RI Woman Suffrage amendment which would be voted on in the April 6, 1887 general election was held at the Opera House. Julia Ward Howe, Mary F. Eastman, and Henry B. Blackwell were among the featured guests. Unfortunately, the amendment was soundly defeated. Горна част

Oak Glen

745 Union Avenue, Portsmouth 02871
Oak Glen was the final residence of Julia Ward Howe, who wrote “The Battle Hymn of the Republic.” Howe was born and raised in New York City and spent most of her married life in Boston. However, her Ward family roots were in Rhode Island and the Howe family spent many summers in the Newport area with their Ward relatives. Oak Glen is now a private residence listed on the National Register of Historic Places.

Connection to Suffrage History
When the proposed 14th Amendment gave all мъжки over the age of 21 citizenship rights and equal protection under the law, Women Suffragists were outraged by an amendment that specifically excluded them. This also meant that women suffragists had to decide whether to support the subsequent 15th Amendment which gave Black мъже (but not women of any race) the right to vote.

Howe a noted Suffragist supported the amendment (as did most RI Suffragists), and she helped found the American Woman Suffrage Association in 1869 because the National Woman Suffrage Association would not support the 15th Amendment. Howe was editor of Woman's Journal, a widely read suffragist magazine president of the Massachusetts Woman Suffrage Association and president of the New England Woman Suffrage Association.

When the Newport County Woman Suffrage League was formed in 1907, Howe frequently hosted their meetings at Oak Glen. After Howe’s death, her daughter Maud Howe Elliot, who became President of the Newport County Woman Suffrage League, lived at Oak Glen and held meetings there. Горна част

Old State House

150 Benefit Street, Providence 02903
“The Old State House on College Hill in Providence, Rhode Island, known also as Providence Sixth District Court House, Providence Colony House, Providence County House, or Rhode Island State House is located on 150 Benefit Street. It is a brick Georgian-style building completed largely in 1762. It was used as the meeting place for the colonial and state legislatures for 149 years.” The Old State House was listed in the National Register of Historic Places in 1970, and the College Hill Historic Landmark District, designated in 1971.

Connection to Suffrage History
"In 1884, by unanimous vote of the Assembly, the State House was granted for the first time for a woman suffrage convention. Four sessions were held in the Hall of the House of Representatives, and Frederick Douglass, Susan B. Anthony, Lucy Stone, Henry B. B. Blackwell, William Lloyd Garrison, Mary F. Eastman and other addressed great throngs of people who filled the seats, occupied all the standing room and overflowed into the lobbies." December 3-4, 1884 The event was planned by Elizabeth Buffum Chace and Lillie Chace Wyman. Горна част

Pembroke Chapel

172 Meeting Street, Providence, RI 02912
"Pembroke Hall was the first building erected for the use of the Women’s College. The all-purpose building served the social, religious, academic, and athletic needs of the Women’s College. The chapel of the Women’s College is a long, wide room, well lighted by many windows."

Connection to Suffrage History
"Susan B. Anthony spoke to the women students of Pembroke College on October 10,1901 about the differences between woman's education of today and sixty years ago." Горна част

Providence Public Library (central library building)

225 Washington Street, Providence, RI 02903
The Providence Public Library's classic Renaissance building at 225 Washington St. opened in 1900. In 1954 a massive addition was completed facing Empire Street. The library was designated the Rhode Island Statewide Reference Resource Center in 1989.

Connection to Suffrage History
Susan B. Anthony died Mar 13, 1906. On April 9, 1906 RIWSA held an event in honor of Anthony at the Providence Public Library with a speech written by Julia Ward Howe, read by Mrs. Mary Homer. Горна част

Roger Williams Park Casino

1000 Elmwood Ave, Providence, RI 02907
Roger Williams Park was established on the last of the original land granted in 1638 to Roger Williams by the Narragansett chief Canonicus. Betsy Williams, a descendant of Roger Williams, bequeathed the family farm to the City of Providence in 1872.

Connection to Suffrage History
The RI Woman Suffrage Party held an all day Women's Independence Day celebration in the park on May 2, 1914. Top

Sayles Hall - Brown University

81 Waterman St, Providence, RI 02912
"Built in 1881, Sayles Hall was built with a donation from W.F. Sayles to memorialize his son, William Clark Sayles, who died at Brown in 1876. The granite and brownstone building took over the function of chapel from Manning Hall and also served as the University’s largest assembly hall for many years."

Connection to Suffrage History
"Sayles Hall on Brown University Campus hosted numerous lectures on woman suffrage including a series of lectures in the mid-1890s under the title "Woman's Contribution to the Progress of the World. Lectures included Abby Goold Woolson, Mary A. Livermore, Lillie Devereux Blake, Lillie Chace Wyman, Alice Stone Blackwell, Mary F. Eastman, Prof. Katherine Hanscom and the Rev. Anna Garlin Spencer. Also Mrs. Annie Cobden Sanderson of England spoke at Sayles Hall in December 1907 and Mrs. Carrie Chapman Catt in 1916" Top

State House

82 Smith Street, Providence, Rhode Island 02903
"The Rhode Island State House is the capitol of the state of Rhode Island, located on the border of the Downtown and Smith Hill sections of Providence. It is a neoclassical building which houses the Rhode Island General Assembly and the offices of the governor, lieutenant governor, secretary of state, and general treasurer of Rhode Island. The building is policed by the Rhode Island Capitol Police and is on the National Register of Historic Places."

Connection to Suffrage History
Over the years the State House was the scene of intense lobbying for Women's Suffrage. In 1917, the Presidential Suffrage for Women passed, and on January 6, 1920 Governor Beeckman signed Rhode Island's ratification of the 19th Amendment. "On May 17, 1920, the Rhode Island Equal Suffrage Association concluded its work. A procession of women marched through the streets of Providence carrying the records of the organization for fifty years, which were deposited in the archives of the State House with impressive ceremony."

League of Women Voters Suffrage papers exist at the RI Historical Society. Горна част

Valley Falls – Valley Falls Heritage Park

45 Broad Street, Cumberland, RI 02864
Valley Falls was originally a mill village on и двете sides of the Valley Falls on the Blackstone River. The village is now divided between Cumberland and Central Falls. (The Central Falls for which the city of Central Falls is named are further south on the Blackstone River.) Valley Falls Heritage Park is built amid the ruins of the Valley Falls Company mill complex on the Cumberland side. On the Central Falls side of the river, the remains of the Valley Falls Company Mills are now a housing complex.

Connection to Suffrage History
Elizabeth Buffum Chace was a noted abolitionist and suffragist. Her husband Samuel was the son of Oliver Chace the founder of the Valley Falls Company, and the couple lived up the street from the mill on the Central Falls side of the river at the corner of Broad and Hunt (map). Elizabeth Buffum Chace and Paulina Wright Davis founded the Rhode Island Woman Suffrage Association in 1868. Chace was president of the RIWSA from 1870 until her death in 1899. In 1887 Chace led a spirited effort to pass a women's suffrage referendum in Rhode Island. Despite impressive support from prominent people, the referendum was soundly defeated. The home of Chace’s daughter, Elizabeth "Lillie" Buffum Chace Wyman who followed in her mother’s footsteps, remains at 1192 Broad Street, Central Falls (behind some businesses). Горна част


TIMELINE: Gay and lesbian history in Rhode Island, and nationally

What we know about gay history in America begins here, in Rhode Island, with a gay sex scandal that rocked the U.S. Navy and tarnished the reputation of a president.

PROVIDENCE, R.I. -- What we know about gay history in America begins here, in Rhode Island, with a gay sex scandal that rocked the U.S. Navy and tarnished the reputation of a president. Half a century later, the gay rights movement rode into Providence on the back of a church. Those early activists drove a sweeping political and cultural agenda so unthinkable that the pioneers never thought they'd live to see it -- a time when their lives would be as fabulous and as ordinary as anyone's.

Take a look back at a timeline of events in LGBT history, here in Rhode Island and across the country:

1919: The U.S. Navy begins a sting operation to investigate reports of homosexual sex among sailors in Newport. To collect evidence, the Navy sends young sailors undercover to solicit sex from suspected homosexuals. Assistant Navy Secretary Franklin D. Roosevelt is accused of mishandling the investigation.

1924: The first gay civil rights group, the Society for Human Rights, is founded in Chicago. The group produces the first known publication for gays in America, Friendship and Freedom. Police arrest the members of the society a few weeks later.

1950: Harry Hay founds the Mattachine Society in California. It becomes one of the first gay rights organizations in the United States.

1955: The first lesbian rights organization, Daughters of Bilitis, is founded in San Francisco.

October 1968: The Rev. Troy Perry, who had been thrown out of his evangelical church after admitting his homosexuality, founds the Metropolitan Community Church in California, as a ministry for gays and lesbians. The MCC quickly spreads nationally.

June 1969: A routine New York police raid on a gay bar, the Stonewall Inn, leads to unprecedented riots and fights between police and drag queens and other gays. Rioters shout " Gay power!" in the violent demonstration, considered the birth of the modern gay rights movement.

1972: Bob Thibeault opens Club Gallery in Providence, a gay nightclub that also drew straight clientele. In the '60s, he brought a club to Smithfield and broke a taboo against same-sex dancing.

February 1973: The Rev. Arthur Cazeault celebrates the first service of the Metropolitan Community Church in Rhode Island.

March 1974: The Rhode Island State Council of Churches grants "affiliated status" to the local Metropolitan Community Church. In protest, Line Baptist Church in Foster withdraws from the American Baptist Churches of Rhode Island.

April 1974: The American Baptist Churches of Rhode Island appoints a panel to study whether homosexuals can lead Christian lives. The task force is chaired by the Rev. Robert Drechsler, pastor of Shawomet Baptist Church in Warwick, who at the time was living with the secret of being gay. The task force would conclude that "homosexuals are persons for whom Christ died."

June 1976: Denied use of the Old State House on Benefit Street for a symposium on gay issues and denied permission to hold a pride parade in Providence, a gay rights group sues in U.S. District Court. Federal Judge Raymond J. Pettine rules for the gay group. A parade of about 70 marchers goes forth around Kennedy Plaza on June 26.

August 1977: The Rev. Robert Drechsler tells his congregation that he is gay. He must leave his job, but writes in parting to his congregation: "Perhaps some day we will be able to accept one another, each as a child of God, loved by God."

May 1978: Providence's MCC pastor, the Rev. Marge Ragona, stages an eight-day hunger strike on the steps of the federal courthouse in Providence, to support the city's proposed anti-discrimination ordinance that would include a provision to protect gays the ordinance passed without a gay provision.

May 30, 1980: National headlines focus again on a gay issue in Rhode Island. Cumberland High School student Aaron Fricke goes to federal court and wins the right to take a boy, Paul Guilbert, to the high school prom.

1982: Options magazine is launched as a newsletter for the gay community. Wisconsin is the first state to ban discrimination based on sexual orientation. In July, scientists and gay community leaders in Washington, D.C., give the name AIDS to a disease appearing among some gay men.

1983: The Rhode Island Alliance for Lesbian and Gay Civil Rights is founded to begin the push for anti-discrimination protection in law.

1984: Legislation to protect gays and lesbians from discrimination is introduced in the Rhode Island legislature by Rep. Linda J. Kushner. That bill and similar legislation filed every year would fail for the next decade.

August 1985: Rhode Island Gov. Edward D. DiPrete issues an executive order banning discrimination against gays and lesbians in state government.

September 1985: Bowing to pressure from Bishop Louis E. Gelineau and others, the Providence City Council rejects a civil rights proposal that would have protected gays and lesbians from discrimination in housing and jobs.

October 1987: The national Project AIDS quilt is shown publicly for the first time in Washington, D.C. Its first panel was sewn for Marvin Feldman, from Providence, who died of AIDS in 1986.

1993: Actor Tom Hanks wins the Oscar for Best Actor for playing a gay man with AIDS in the movie Philadelphia.

March 1995: Rhode Island Gov. Lincoln C. Almond tells The Providence Journal that he supports the long-debated antidiscrimination bill, now in its 12th year in the General Assembly. The bill passes and Almond signs it, making Rhode Island the ninth state to ban discrimination on the basis of sexual orientation.

1996: The Defense of Marriage Act, signed by President Bill Clinton, bans federal recognition of same-sex marriages.

1997: Providence Mayor Vincent A. Cianci Jr. appoints the city's first liaison to the gay community.

1998: Rhode Island repeals the 102-year-old law that made sodomy a felony.

2000: Vermont Gov. Howard Dean signs legislation legalizing same-sex civil unions. The Green Mountain state is the first to offer marriage-like benefits to homosexuals.

November 2002: David N. Cicilline is elected as the first openly gay mayor of Providence.

May 2004: Forced by its state Supreme Court, Massachusetts becomes the first state to allow gay couples to marry.

April 2005: The Connecticut Legislature legalizes civil unions for same-sex couples, while restricting marriage to homosexuals.

September 2006: A Massachusetts court rules that city and town clerks may issue marriage licenses to Rhode Islanders. Celis Winsor and Shannon Donovan celebrate the ruling at a Marriage Equality RI event.

February 2007: Rhode Island Attorney General Patrick C. Lynch issues a legal opinion that same sex marriages performed in Massachusetts are valid in Rhode Island.

June 2007: With 45 votes from the 200-seat Massachusetts Legislature, a proposed repeal of gay marriage fails to qualify for the 2008 statewide ballot. Opponents of gay marriage had gathered 170,000 signatures toward the ban, which needed at least 50 votes in consecutive legislative sessions to make the ballot. It had received 62 votes in the previous session.

December 2007: The Rhode Island Supreme Court rules that two women who married in Massachusetts cannot divorce in Rhode Island.

January 2008: A civil unions bill signed last May by New Hampshire Gov. John Lynch takes effect, leaving Rhode Island the only New England state with no recognition of same-sex relationships in the law.

Oct. 10, 2008: The Connecticut Supreme Court orders same-sex marriage legalized.

Jan. 4, 2011: In his inaugural speech, Governor Chafee reiterates his long-standing support for same-sex marriage.

July 2, 2011: Governor Chafee signs into law legislation legalizing civil unions for same-sex couples. Chafee says the bill didn't go far enough and vowed to continue fighting for full marriage rights for same-sex couples.

July 9, 2011: Aaron Couto and Ray Daignault, of Burrillville, are joined in Rhode Island's first civil union.

May 14, 2012: Governor Chafee affirms Rhode Island's recognition of out-of-state same sex marriage by signing Executive Order 12-02, mandating that all state departments, agencies and officers "shall recognize the lawful marriages of same-sex couples as valid for any purpose arising within the execution of its duties."

Jan. 22, 2013: House Judiciary Committee votes unanimously to approve same-sex marriage, only the second vote on the issue in 16 years.

Jan. 24, 2013: Full House approves same-sex marriage, 51 to 19.

April 23, 2013: Senate Judiciary Committee approves same-sex marriage, 7 to 4.

April 24, 2013: R.I. Senate approves same-sex marriage, 26 to 12.

April 30, 2013: House Judiciary Committee approves same-sex marriage unanimously.

May 2, 2013: The R.I. House votes 56 to 15 in favor of same-sex marriage, sending the matching House and Senate bills to Governor Lincoln Chafee. The governor signed the bills shortly after, in a signing ceremony on the steps of the State House before a jubilant crowd.

June 26, 2013: The U.S. Supreme Court strikes down federal Defense of Marriage Act, which denied federal benefits to legally married gay and lesbian couples, and clears the way for gay marriage in California.

Aug. 1, 2013: First day same-sex marriages can take place in Rhode Island.

Oct. 6, 2014: Rejecting appeals from five states seeking to preserve their bans on gay marriage, the U.S. Supreme Court effectively made such marriages legal in 30 states, up from 19 and the District of Columbia, taking in every region of the country.

June 26, 2015: The U.S. Supreme Court declares that same-sex couples have a right to marry anywhere in the United States, a historic culmination of two decades of litigation over gay marriage and gay rights generally. Gay and lesbian couples already could marry in 36 states and the District of Columbia. The court's 5-4 ruling means the remaining 14 states, in the South and Midwest, will have to stop enforcing their bans on same-sex marriage.

March 21, 2016: With its School Committee's unanimous approval, Cumberland becomes the first public school district in Rhode Island to have a formal policy protecting transgender students.

May 13, 2016: The Obama administration issues a landmark directive obligating public schools to treat transgender students in a way that matches their gender identity. Public schools must permit transgender students to use bathrooms and locker rooms consistent with their chosen gender identity. The directive was issued amid a court fight between the federal government and North Carolina.

June 6, 2016: The Rhode Island Department of Education releases comprehensive guidelines to protect transgender students, including language urging schools to allow a student to use the bathroom that corresponds to his or her gender identity. The guidance isn't a mandate, however.

Feb. 22, 2017: The Trump administration ends federal protections for transgender students that instructed schools to allow them to use bathrooms and locker rooms matching their gender identities. Without the directive issued under President Obama, it is up to states and school districts to interpret federal anti-discrimination law.

July 26, 2017: President Donald Trump announces he will ban transgender people from serving in the military in any capacity, an abrupt reversal of an Obama administration decision to allow transgender people to serve openly.

Dec. 11, 2017: The Pentagon announces transgender recruits will be allowed to enlist in the military beginning Jan. 1, despite opposition from President Donald Trump.

March 23, 2018: President Donald Trump releases an order banning most transgender troops from serving in military except under &ldquolimited circumstances.&rdquo

April 17, 2018: Rhode Island Department of Education implements regulations requiring all school districts to have comprehensive policies to protect the rights of transgender and gender non-conforming students and comply with federal civil rights laws.


Гледай видеото: ونهوفي أمريكارود آيلاند (Август 2022).